zondag 21 oktober 2018

Een Teddy in Lotte Martens Teddy

Lotte Martens introduceerde vorige week, na reeksen bijzondere met de hand geprinte stoffen, nu een wat toegankelijkere lijn met French Terry stoffen. Ik koos voor de ' Hands' in 'mineral blue', een subtiele print op warm blauwe ondergrond.
Ik koos voor de Teddy jurk van WISJ  (voorheen bekend onder de naam WenSJe). Een jurkje dat snel in elkaar zat, en dat goed combineert met alle kleuren van de herfst!
Vandaag mocht Feline het jurkje dragen voor een wandeling op de hei, na vandaag wordt het als kadootje ingepakt voor een jarige Jet.












Stof: Hands mineral blue van Lotte Martens
Patroon: Teddy jurk van WISJ
Maillot: Zara
Kraagje: Like Flo



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel, staat haar beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat die kleine Feline al? Ik zou zo gedacht hebben dat het Liv was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat haar heel leuk.
    Mooie stof!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    Movie Online

    BeantwoordenVerwijderen
  5. BESTE ONLINE LIEFDE SPELL CASTER OM UW EX MINNAAR, ECHTGENOOT, VROUW, VRIENDIN OF VRIEND TERUG TE KRIJGEN. VOEG HEM TOE OP WHATSAPP: +2349083639501
      -E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Hallo allemaal, ik ben Darcy en ben hier om het prachtige werk te delen dat Dr. Nosa voor me heeft gedaan. Na 5 jaar in het huwelijk met mijn man met 2 kinderen, begon mijn man vreemd te doen en ging uit met andere dames en toonde me koude liefde, bij verschillende gelegenheden dreigt hij van me te scheiden als ik hem durf te vragen over zijn affaire met andere dames, ik was totaal verwoest en verward tot een oude vriend van me me vertelde over een spell caster op internet genaamd Dr..nosakhare die mensen met een relatie- en huwelijksprobleem helpt door de krachten van liefdespreuken, in eerste instantie betwijfelde ik of zoiets ooit bestaat maar besloot om het eens te proberen, toen ik contact met hem opmaakte, hielp hij me met het uitspreken van een liefdesbetovering en binnen 48 uur kwam mijn man bij me terug en begon zijn verontschuldigingen aan te bieden, nu is hij gestopt met andere dames en zijn met mij te gaan voorgoed en voor echt . Neem contact op met deze geweldige liefdesdrinkgieter voor je relatie- of huwelijksprobleem om vandaag via te worden opgelost
      -E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
     of Bel of WhatsApp: +2349083639501
    Neem contact op met hem voor het volgende:
    (1) Als u uw ex-echtgenoot terug wilt hebben.
    (2) U wilt gepromoot worden op uw kantoor.
    (3) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (4) Als u een kind wilt hebben.
    (5) U wilt geestelijk beschermd worden.
    (6) Hulp om mensen uit de gevangenis te halen
    (7) Krachtbal van loterij
    WhatsApp of bel +2349083639501

    BeantwoordenVerwijderen