maandag 19 oktober 2015

Hoera voor Petite Couture!

Alleen al de naam van haar webshop en het verfijnde ontwerp van de website maakten mij vorig jaar nieuwsgierig naar haar collectie. En laat die collectie nu ook bij dat verfijnde plaatje passen! Petite Couture, gerund door Wendy, mag dan 'pas' een jaar bestaan, inmiddels hoort deze prachtige webshop al bij de gevestigde orde der stoffenwalhalla's.

Stof uitzoeken bij Petite Couture is een waar feestje.
Ik ben dit najaar nogal fan van de combinatie oudroze en oker (op zich vorig jaar ook al, zie hier het bewijs), en ik werd dan ook onmiddellijk naar de 'domino plaid navy' van Cotton & Steel getrokken.

Geïnspireerd door een foto op Instagram maakte ik de Playtime dress van Oliver +S. De rok werd een rimpelrok, en de rugsluiting werd aangepast, beiden volledig gekopieerd naar het voorbeeld dat ik zag (zeer stijlvol, helaas heeft de dame in kwestie geen blog, maar haar instagram naam is b_l_a_n_c_h_e_85).













 Het Aymara vest past qua kleur perfect! ik kocht het bij Petit Jule
 










Sjaal van Aymara, muts van Zara






Naast dit stofje vroeg Wendy me 11 andere favorieten uit haar winkel te selecteren. Op de selectie van 12 stoffen krijg je vanaf nu tot en met zondag 1 november 10% korting!

9 opmerkingen:

  1. Waaaauw jij maakt echt prachtige dingen! b_l_a_n_c_h_e_85 ook trouwens :), ben zwaar fan van jullie creaties. Ik ga dat patroon meteen eens bestuderen X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje is deze jurk! Ik kan me helemaal vinden in jouw kleurenpalet, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zeg, ik val hier als een blok voor. Ik duw dit onder de neus van mijn 11-jarige, kleine hoop dat ze dit even mooi vindt... Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi Esther! Ik herken me in de oudroze en oker obsessie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi Esther! Ik herken me in de oudroze en oker obsessie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg ik zou het stofje nooit kiezen maar nu ik het in een jurk zie ben ik fan !

    BeantwoordenVerwijderen