vrijdag 20 oktober 2017

Bambi blauw monochromes

Gisteren lanceerde Bambiblauw een kleine collectie nieuwe Monochromes. Vier mooie French Terry's, waarvan drie in zwart-wit, en een in zachtblauw/zwart.
Ik koos voor de ' Squiggly': een zwarte basis met kronkelende vormpjes. 
Ik naaide er een suspender skirt van voor Liv (geen patroon) , met afneembare bretels. Stoer met haar bikerboots en zwarte kousen, en gecombineerd met een Plum-kleurige streepjes-Billie van Zonen09.







Stof rok: Monochromes Squiggly van About blue fabrics
Shirt: Billie van Zonen09 in de Plum stripe boordstof van Nosh

Meer inspiratie nodig uit de Monochrome collectie? Kijk dan bijvoorbeeld al eens bij WenSje of By Eva Maria


 

6 opmerkingen:

  1. Echt een mooie creatie met die Squiggle! Ik heb nog een mini lapje over... je brengt me op ideeën. Het staat haar heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie creatie met die Squiggle! Ik heb nog een mini lapje over... je brengt me op ideeën. Het staat haar heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stof deed me eerst niet veel, maar des te vaker ik ze zie des te groter wordt de liefde. Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen