zondag 16 oktober 2016

Eat it all, baby!

Bij Stoffenfeest vond ik deze geweldige tricot van Art Gallery: met een all over print 'eat it all'.
Leek mij perfect voor een babyoutfit, en uiteraard wat bijpassende slabbers! Ik combineerde met mijn geliefde zwart-witte streepjes (boordstof, ook via Stoffenfeest).

Ik naaide dit setje al even geleden, met in mijn hoofd een kleine buikbewoner van een van mijn vriendinnen. Uiteindelijk bleek de tekst op het babypakje wel heel letterlijk, want de kleine Robin werd enkele weken geleden geboren met een defectje aan zijn slokdarm. Hij werd onmiddellijk geopereerd, en verblijft momenteel nog in het ziekenhuis om te herstellen. Het pakje is nog niet gegeven, en ik twijfel er nu ook een beetje over. Hopelijk knapt het kleine ventje gauw op, en mag hij snel met zijn papa, mama en grote zussen mee naar huis! Groei maar goed Robin, eat it all!





stof Art Gallery: Stoffenfeest
boorstof streepjes: Stoffenfeest
patroon: Luka, slabbertjes zijn zelfgetekend


6 opmerkingen:

  1. Zo een lief setje. Als het babietje dit ziet knapt ie vast wel vlug op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi pakje <3
    Hopelijk is dat kleine spruitje snel hersteld en kan hij mee met je vriendin naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens het baby'tje opgeknapt is, is dit het perfecte cadeau. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schoon!! En misschien wel een ideaal cadeau als hij beter is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig, hopelijk herstelt het kleintje snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk gaat inderdaad alles snel goed, en als alles achter de rug is, mooi cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen