woensdag 20 mei 2015

Stylo look 3: I scream for icecream

*For English, scroll down * 
 
De derde STYLO look kreeg een 'icecream' thema. Voor mij zijn ijsjes onherroepelijk verbonden aan de zomer. En ijsjes + Andrea Lauren is een gouden combinatie (oke, Andrea Lauren maakt van alles iets prachtigs!). De ijsjes-stof is bij Spoonflower in meerdere kleuren te krijgen, maar uiteraard koos ik voor de rood/koraal/blush tinten.
Voor de look van Feline maakte ik van de ijsjes stof een top met flutter sleeves, de flutter tee van Brindille & Twig. Een gemakkelijk patroon met een duidelijke tutorial, zeker een patroontje dat ik vaker zal maken.
Erbij maakte ik in zwart-witte grid stof (ook van Spoonflower) een Burda mini rokje. Ik maakte dat al eens eerder, en door de lengte en de zakjes valt het hier in de smaak!
Voor Liv naaide ik van de ijsjesstof een tanktop (feitelijk ondergoed volgens het van Katoen patroon). Voor erbij naaide ik mijn eerste (er zijn er inmiddels al meerdere gevolgd) Mini Hudson pant. Ik paste hem echter aan, zodat het een shortje werd. De eerste warme dagen van dit voorjaar kwam het broekje al geregeld uit de kast. De streepjesstof die ik voor het broekje gebruikte is van Swafing.
Samen twee zomerse setjes die zeker vaak uit de kast zullen komen wanneer de zon zich van haar beste kant laat zien!
 
The third STYLO look got an 'icecream' theme. To me, icecream is irrevocably connected to summer. And icecream plus Andrea Lauren is a golden combination (well, actually anything combined with Andrea Lauren is a golden combo). The icecream fabric from Andrea Lauren by Spoonflower is available in more color combinations, but of course I chose the version in red/ coral/ blush shades. 
For Feline's look I sewed the flutter tee from Brindille & Twig. An easy pattern with a very clear tutorial. A pattern I will definately use more! 
To go with the shirt I sewed a Burda mini skirt in black and white grid fabric (also Andrea Lauren for Spoonflower). I sewed that skirt before, en I like it because of it's lenght and pockets.
For Liv, I sewed a tanktop of the icecream fabric (the free underwear pattern by van Katoen patroon). In addition, I made my first (more have followed) Mini Hudson pant. I adjusted it, so it would become a short. The short has already been worn regularly, on the first warm days of this spring. It is very comfortable. The striped fabric is from Swafing. Together, these make two summer-ourfits that will be worn as soon as the sun shows itself! 
 
 








 



 
 
 

15 opmerkingen:

  1. Alweer zulke perfecte combi's! Moeilijk om mooie stofjes te vinden met grid, deze is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinaties!!
    De ijsjesstof is ook echt erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke combinaties en supermooie fotootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave combies! En wat een heerlijk stofje zeg, met die ijsjes. Hopelijk komt ie ook bij de shops hier binnenkort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Esther jong! Ik vind het echt top, deze setjes! Zo'n mooie stofjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmmmmm ijsjes! Fijne outfitjes weer esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Helemaal fan van het streepjesbroekje..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw !!! Wat een mooie outfits! Ik vind je volledige stylo-bijdrage supergeslaagd trouwens! Helemaal fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie setjes! Het minirokje heeft zo'n tof stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo onder de indruk van deze looks, echt cool! Vooral fan van de rokjes! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk. Zowel het broekje en rokje als de ijsjes-shirtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's en mooi gerief! Less is more vind ik hier!

    BeantwoordenVerwijderen