dinsdag 13 december 2016

About Blue Fabrics goes monochrome...

About Blue Fabrics, ik hoef ze jullie niet meer te introduceren, toch? De stoffenlijn van Bambiblauw is hot! Waar ze ontzettend populair raakten met de katoenen dierenpanelen, zijn er inmiddels vele stoffen bijgekomen in allerlei stofsoorten.
Enige tijd geleden blogde ik nog met de samenwerking tussen About Blue en Eef Lillemor, maar je kent ze vast ook van hun geweldige Eva Mouton stofjes.

En nu zijn er dus weer nieuwe stofjes: vanaf vandaag wel te verstaan! 4 fantastische French Terry stoffen: zacht, stretchy, super gemakkelijk te verwerken, en niet te vergeten: met prachtige print! Ga jij voor botanisch en kies je voor varens of cactussen (of heten die dingen cacti?) of ga je, net als ik, voor iets ingetogener monochroom en kies je voor grid of marble?

Ik koos voor een combinatie van grid en marble voor een matchende moeder-dochter outfit. Ik naaide 2 leather sweaters uit La Maison Victor. Voor mezelf naaide ik een maat 176 en die zit prima. De enige aanpassing die ik deed was dat ik de hals iets uitdiepte, een klein beetje decolleté mag gerust :)

Ik koos voor de grid stof, en enkel de schouderpassen en de mouwboorden naaide ik met de marmerprint. Helaas werd onze herfstige buitenshoot geannuleerd en moeten jullie het doen met enkele plaatjes van ons 'binnenbos'.













6 opmerkingen: