vrijdag 7 oktober 2016

Autumn is on en Tuutsjes giveaway


De herfst is officieel begonnen! En bij herfst horen warme kleuren, zoals mijn favo van deze herfst: cognac. Bij Tuutsjes vindt je ook dit seizoen weer mooie coupons, en dat vind ik iets waar Francien uniek in is: stoffen in lapjes waar je precies een mooi dekentje of kledingstuk uit krijgt.
Ik koos de birds van Igotstripes studio, en naaide daar een rokje mee (gratis patroon van Emma & Mona) en een aangepaste Billie van Zonen09 :ik maakte het shirt aan de achterkant wat langer en ronde het patroondeel af, de mouwtjes werden 7/8e. Van het kleine lapje dat ik overhield maakte ik een babylegging (eigen patroon).
Omdat mijn 'fotoshoot' in de leukste koffiebar in Sittard zeer kort duurde (2 foto's;) door een lege accu, fotografeerde ik de genaaide items vandaag nog even in een andere combi, niet op model.

 
vest:  Mingo
legging: H&M
shirt: MarMarcph
laarsjes: Zara
 

 \



 trui: Zara
 maillot: Condor via kousen & karton
rok: Mango
tasje: Zara
haarband: Frankysue

 
tas: Fjallraven
kousen: Buho via kousen & karton
shirt: minirodini

Wil jij ook 2 coupons winnen van Tuutsjes? laat dan bij deze foto's op IG of Facebook een reactie achter. We trekken na het weekend 1 winnaar via IG en 1 via FB!

 

10 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Ik moet dringend starten met de herfst en winterkleedjes want die dochter van mij wil geen broeken aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig mooi! Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de naam van dat koffiebarretje. Ik woon niet zo ver ervandaan in België dus altijd leuk om nieuwe adresjes te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ene leuk stofje! Mijn dochter is overal uitgegroeid dus moet weer aan de slag voor nieuwe jurkjes, zou graag een coupon winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer enkele mooie outfits bij voor de dochter !!

    BeantwoordenVerwijderen