vrijdag 22 juli 2016

Summer is on!

Eindelijk begon de zomer afgelopen week. Met als hoogtepunt het einde van het schooljaar voor mijn meiden. De jongste is kleuter af, en begint een nieuwe fase. De oudste doorstond heel dapper het schooljaar in een klas vol nieuwe gezichten. We vierden dat vanmiddag met een heerlijke lunch samen. En helemaal aan het eind van de middag besloten we nog even gek te doen: we reden naar een vakantiepark hier 10 minuutjes vandaan, en namen een heerlijke duik in het natuurwater. Heerlijk, want er was bijna niemand meer te bekennen! Tijd om in nog een setje nieuwe Cosi swimsuits lol te maken en het begin van een lange vakantie te vieren!

















De zwempakken maakte ik in een stof die ontworpen werd door I Got Stripes Studio, en die ik bestelde bij Spoonflower (die inmiddels ook vanuit Duitsland verzendt). Roze en strikjes, made for me (of voor mijn dames dus). Ik naaide de badpakjes in maat 7 en maat 9, die dames van mij hebben lange lijven voor hun 6 en 8 jaar. Maar er is groeiruimte, volgend jaar zullen ze ook nog passen. Ik nam ze wel weer aanzienlijk in in de zijnaad. Genoeg badmode nu, laat die zon maar even blijven!

Patroon: Cosi Swimsuit van Sewpony
Stof: I Got Stripes Studio via Spoonflower


17 opmerkingen:

  1. Die stof lijkt inderdaad voor Van Jansen gemaakt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zeg... zo mooi die stof is inderdaad gemaakt speciaal voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave badpakken zeg! Heb je hier de sport lycra van spoonflower voor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stof past helemaal bij jouw blog! Groetjes stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo stof die je kan laten bedrukken! En je meiden staan er super mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat stofje schreeuwt Van Jansen en je meiden staat er prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous! They look so cute in matching suits!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker in de huisstijl! Ik heb immense bewondering voor mensen die met lycra durven naaien, en zeker als die er dan ook nog zoiets mooi uit toveren, chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super idee om gelaten drukken, schoon lycra vinden is niet simpel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ho zo leuk! Daar gaan ze veel geniet van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend! Echt voor jou gemaakt! Geniet van de vakantie xxx

    BeantwoordenVerwijderen