donderdag 7 juli 2016

Een Isaac voor Raf




Enkele weken geleden kreeg ik van La Maison Victor de vraag om een patroon met bijpassende stof uit het nieuwe magazine te testen.
La Maison Victor maakt niet alleen een heel mooi magazine met eigentijdse patronen, steeds vaker bieden ze mooie stoffen aan.
Ook al heb ik geen zonenmateriaal, ik koos voor het Isaac patroon. Ik val namelijk √°ltijd op streepjes. Streepjes doen mijn fashionhart sneller kloppen, en de combinatie mooi shirt, streepjes en vosjes was dus een goeie! Nu heb ik gelukkig vriendinnen met knappe zonen, en besloot ik het shirt te naaien voor ons vrolijke krullenkoppie Raf.
Zoals altijd is de instructie in LMV uitgebreid genoeg en zo kunnen ook beginners heel goed aan de slag om een mooi kledingstuk te naaien?
Wil je ook zo een Isaac naaien? Kijk dan gauw hier https://www.lamaisonvictor.com/p/SART-10000609601/isaac-t-shirt-tricot

 Mijn lieve vriendinnetje Suus, Raf's mama maakte de mooie foto's van deze stoere vent!















9 opmerkingen:

  1. oh! Toen ik in de LMV bladerde dacht ik: WOOOOW! wat een knap ventje is dat! En wat een tof shirt heeft die aan! Veel hartjes lieve Esther! Je maakte er een topstuk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die krullen, wauw! Wat een knappe jongen in een knappe T-shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal fan van de verhoudingen van het T-shirt. En dat voorzakje, perfect! Het staat hem geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige T-shirt ! Mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's,knappe jongen,tof t shirt en leuke stofjes gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooi! De foto's, de zoon, de t-shirt. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. recht uit een boekske: zowel de foto's als de shirt

    BeantwoordenVerwijderen