maandag 11 juli 2016

Eef Lillemor meets Bambiblauw

Zo af en toe heb ik, samen met een aantal andere bloggers, het geluk om van Bambiblauw een voorproefje te krijgen van hun nieuwe stoffencollectie. Meestal voorzien van de vraag of je het ziet zitten wat te naaien met een van de stoffen. Deze keer aangevuld met de vraag naar mooie foto's die gebruikt konden worden voor de promotie, aangezien  de huisfotograaf hoogzwanger was.

Lieselot van Bambiblauw blijft dan altijd heerlijk mysterieus, want de nieuwe stoffen zijn tot lancering topgeheim. Het bleek nu te gaan om een nieuwe samenwerking met een illustratrice. Een van mijn favorieten: Eef Lillemor! Wie actief is op Instagram kent haar of haar werk vast en zeker: pastels, zoet & zacht, frisse fotografie, ijsjes, panda's, allemaal in haar inmiddels zeer herkenbare stijl. Ze begon met kaarten en posters, maar heeft haar collectie in supertempo uitgebreid van nachtlampjes en koekvormpjes tot kleding en een behanglijn.
En nu zijn er dan 3 stoffen, in samenwerking met Bambiblauw. Alle drie prachtig: panda's, koala's in de typische pastels. Erg mooi, en volgens mij heel geschikt voor baby- en peuterlijfjes. Ik naaide dus niet voor mijn eigen kindjes, maar plaatste een modellen-oproep en dat heb ik geweten! Ontelbaar veel berichtjes en fotootjes van stuk voor stuk prachtige kindjes vonden hun weg naar mijn inbox. Ik besloot uiteindelijk om twee vliegen  in één klap te slaan en mama's te selecteren die zelf heel goed overweg konden met de camera.

Voor de prachtige Finn en Liv van Karlijn naaide ik mutsjes, en een shortje. Karlijn kende ik via IG en ik ben dol op haar frisse foto's. Ik was dan ook ontzettend blij met onderstaande foto's in mijn mailbox! De stoffen zijn vandaag vanaf 10.00 te koop bij Bambiblauw!


De vliegende panda's op zachtroze. Ik maakte er een aller-schattigst mutsje van, al zeg ik het zelf

En mutsje nummer 2. Ik vind de stofjes perfect te combineren met zwart/ wit: helemaal van deze tijd!

Isn't she lovely?




Voor Finn een short, gebaseerd op de mini Hudson pant in de stof met Kiala



Karlijn combineerde het shortje ook al met zwart-witte streepjes, Ik ben zo hard fan van de combinatie!




Wat een mooi stel he?

Stoffen: Eef Lillemor & Bambiblauw
Patronen: gratis mutsjespatroon Zaaberry en de mini Hudson pants van True Bias

Ik naaide voor twee andere kindjes nog meer schattigs van deze stoffen, meer daarover gauw in een nieuwe post!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kindjes, prachtige foto's en prachtige creaties. Jij bent een top-reclamedame voor Bambiblauw!

    BeantwoordenVerwijderen