dinsdag 12 juli 2016

Eef Lillemor meets Bambiblauw part 2

Ik naaide niet alleen voor Karlijn's Finn & Liv, maar naaide ook twee kledingstukken voor de schattigste meisjestweeling: Maelyn & Macey. Deze twee eigenwijsjes hebben een fotograferende mama, van kimkivitsphotography, dus ook daar werd ik voorzien van materiaal :)
Ik naaide een jurkje in raglanmodel, en een mini hudson broekje. Ook hier koos ik voor de combinatie met zwart-witte streepjes. Het jurkje tekende ik zelf, op basis van een raglan shirt uit de Ottobre. Het was even puzzelen, maar beide kledingstukken kreeg ik uit de meter stof die Lieselot van Bambiblauw me opstuurde.

 Meet Macey & Maelyn




 



Ze zijn om op te vreten toch, M&M?
En, zijn jullie ook al net zo verliefd op de stof als ik ben?
Dan gauw naar Bambiblauw, want ik heb zo het vermoeden dat die stofjes keihard de winkel uit gaan vliegen!


4 opmerkingen:

  1. Ooh zalig mooi! helemaal verliefd om die twee schatjes. En hun outfit natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt om op te vreten!! Maar net doen hoor, want dan ontneem je ons nog zo'n leuke blogposts ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief! Ze staan beeldig met die mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen