maandag 27 juni 2016

zomers zijn voor playsuits

Het woord zegt het al: Playsuit. Een pakje om in te spelen. Ideaal! Leuk om te maken en heerlijk om te dragen. Ik maakte deze versie gebaseerd op een patroon uit de Burda (voor wie interesse heeft, wil ik best nakijken om welke Burda het gaat). Ik veranderde het originele patroon in een versie met korte pijp, en liet de aangeknipte mouwtjes ook achterwege.
De prachtige stof in zachtroze met geel won ik bij Elvelyckan-design. Ik won nog een tweede metertje in een andere print, dat inmiddels een jurkje werd.
Het patroon valt vrij klein (ofwel heeft Liv een lange romp, dat kan natuurlijk ook ;)
In elk geval, een heerlijk speelpakje, dat ook gemakkelijk aan- en uit kan bij een pit-stop tijdens een speelbreak.
Dus, zomer, kom maar op!








8 opmerkingen: