vrijdag 25 maart 2016

Miss Liv

Na een grondige inspectie en opruiming der kinderkledingkasten bleek met name Liv's kast aardig uitgedund. Kleine zus krijgt naast doorschuivers van grote zus ook nieuwe kleding, en aangezien veel leuke dingen (vind ik dan) tot maat 8 gaan hangt Feline's kast net wat voller dan die van Liv.
En laat ik het nu helemaal niet erg vinden om moois te shoppen voor in die kinderkledingkasten ;)
Maar poeh, ik heb een dure smaak, hou van mooie en wat exclusievere merken. Maar soms, nadat ik het in mijn winkelwagentje heb geklikt en ik in stap 3 van de betaling zit heb ik een helder moment: 'Dit kan ik toch ook wel zelf?'
Zo ook met het 'Miss' jurkje van Miss Ruby Tuesday. Een prachtig merk met mooie basics in mijn kleurenpalet (dat is wit, zwart, oud roze in case you didn't know), afgewerkt met mooie accenten. Heel mooi jurkje dus, minder mooi voor de portemonnee. En zeg nou zelf, het is een basic sweaterjurkje met applicatie, hoe moeilijk kan het zijn?
Ik vond een mooie luxe kwaliteit jogging bij Textielstad en ging aan de slag met een raglanshirt-patroon uit de Ottobre.
De hals en zoom werden afgewerkt met tweelingnaald, de mouwen liet ik onafgewerkt maar stikte ik wel vast, naar voorbeeld van het origineel. Tja, je bent een copycat of je bent het niet.
Ik vind 'm geslaagd, en Miss Liv idem.







Stof: Textielstad
Strikje: Suussies
Legging: H&M
Wolkentasje: Zara







7 opmerkingen: