zaterdag 26 maart 2016

Cocoon-tuniekjes in Chat Chocolat

Na mijn kennismaking met de stofjes van Chat Chocolat was ik verkocht. Bij de lancering kocht ik dan ook heel vlug de roze blush stofjes: tricot voor Feline en sweater voor Liv. Voor beiden haalde ik het Cocoon dress patroon van Trine nog eens boven. Ik verkorte het patroon flink om er een tuniek van te maken: heerlijk voor op een strakke jeans. Mijn kleurtjes, mijn patroon. Ze hingen al even in de kast, maar gaan van lijf naar wasmachine en weer terug, en foto/blogtijd is schaars. Maar hier zijn ze! Er is nog een metertje tricot over dat ik voor mezelf koester voor een shirt. Wie het ideale patroon kent, ik hou me aanbevolen!
















Stoffen: Chat Chocolat via Mondepot
Patroon: Cocoon dress van Groovy baby and mama
Jeans: H&M
Strikje: Suussies
Tasje: Bonheur du jour via Petite Jule




13 opmerkingen:

  1. Beiden zijn mooi gemaakt en leuke foto's van je dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk geworden! Heb al een hele tijd iets soortgelijks in gedachten, gezien op pinterest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dit had mijn oudste precies in haar hoofd met de mint groene van chat voor de jongste al de jurk klaar, ze vond de ruffles alleen stom -dat wordt tornen -....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben geen fan van roze, maar als ik dit zie moet ik mijn vingen toch bedwingen om niet naar een winkelmandje te gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als tuniek is de Cocoon Dress ook geweldig! Ik maakte onlangs een versie voor mezelf, misschien moet jij dat ook maar eens aandurven? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend, en zo helemaal Van Jansen!

    BeantwoordenVerwijderen