zondag 3 januari 2016

The Cocoon Dress: ideaal voor post-party cocoonen






Hoe zeer ik ook van stijlvolle katoenen rokjes en jurkjes houd, de simpele tricotjurkjes winnen het vaak vanwege hun draaggemak. Dus toen Trine van Groovy baby and mama haar Cocoon Dress uitbracht, lag die vliegensvlug in mijn digitale winkelmandje. Het is een simpele topper. Het jurkje zit binnen een uur in mekaar, en heeft een karakteristieke cocon-vorm. Je maakt de Cocoon als jurk, of iets korter als tuniek. De roesels bij de schouders kun je uiteraard ook weglaten, maar ik vind ze erg leuk! De jurk is mooi in een dikkere tricot of sweaterstof. Ik koos voor een zwart-witte streepjestricot van Nosh die ik vond bij Petite Couture.
Mijn meisje is er blij mee!











Is er nog een plekje ergens in mijn kast?

 

12 opmerkingen:

  1. superjurkje is dat hé! Ik maakte er ook net eentje voor mijn dochter (en publiceerde ongeveer gelijk met jou een blogberichtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, zo leuk met die streepjes. Grote Fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grote fan hier! En leuk om eens in de kast te mogen piepen. Die is zoals ik ze gedacht had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kleedje! Ik vind die mouwlengte heel tof. Dat ademt al een beetje lente ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie jurk ! En die kast ik droom erover 😍 haha eerst maar eens een budget kweken hiervoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Coole cocoon dress en een indrukwekkende kleerkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Cocoon werd hier vanaf dag 1 aangekocht en het kwam er nog steeds niet van. Prachtversie, deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tof! En wat een geweldige kleerkast heeft je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen