donderdag 7 januari 2016

Chat Chocolat: een nieuwe parel in de stoffenwereld

Ze  mailde me met de vraag of ik een stof uit haar nieuwe stoffenlijn wilde ontvangen. Chat Chocolat zou het stoffenmerk gaan heten. Alleen de naam al maakte mij meer dan nieuwsgierig, De voorproefjes die ik te zien kreeg deden mijn (stoffenverslaafde) hart sneller kloppen. Mooie tricots en sweaterstoffen, en niet met kinderachtige prints, maar stylish, hip en geschikt voor volwassenen en hippe kids. De stoffen  zijn vanaf vanavond exclusief te koop bij Mon Depot.
Ik koos voor een blauwe tshirt-stof (Blauw wordt immers dé kleur van zomer 2016, weet u wel) met subtiele zwarte vogel-print. Een heel soepele stof die makkelijk knipt zonder teveel om te krullen en net zo gemakkelijk naait.
Ik maakte een jurkje voor Feline, geïnspireerd op een jurkje dat al bij haar in de kast hangt, van het geweldige merk BangBang Kopenhagen. Draagbaar en speels. Hippe prints en met een knipoog. Voor het bovendeel van de jurk gebruikte ik het patroon van de 'flutter tee' van Brindille & Twig. Het rokdeel tekende ik zelf.
Laten jullie nog wat stof voor mij over? Er zijn namelijk wat printjes die ik dolgraag in huis wil halen!










 


17 opmerkingen:

  1. Kleur ziet er top uit! Zijn de prijzen vd stof al bekend? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij nog niet bekend. Dus check straks de site van mondepot!

      Verwijderen
  2. Oh die stof is mooi ... jurkje ook en dochter ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig jurkje, heerlijke stof en een prachtige tint!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi jurkje en zo tof gecombineerd met de streepjes! Volgens zal is mondepot vanavond snel uitverkocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik verwachtte nog een cocoondress toen ik de fluttermouwtjes zag (geïnspireerd door de jouwe ben ik nu ook aan eentje bezig, zo tussen het studeren door!), maar dit modelletje is ook heel tof! En die stof, veel hartjes daarvoor! Net zoals voor "blauw, de kleur van deze zomer" Is mijn kleerkast toch eindelijk eens in de mode ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dorie, en sparen was nog wel een van mijn goede voornemens dit jaar. Vanavond al de mist in! Mooi esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtstof én een heerlijke jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik kijk reikhalzend uit naar vanavond, ook mijn goede voornemens worden even "vergeten". En jouw prachtexemplaar gaat die blauwe stof ook wel in de winkel mand doen belanden... super met die streepjescombo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elk stofje dat ik al te zien kreeg ziet er zo mooi uit. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zien er echt prachtige stoffen uit! Ik heb hier en daar nog al wat teasers zijn opduiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je doet me zin krijgen om vanavond héél véél geld uit te geven! Leuke jurk in een ultraleuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gecombineerd alweer, leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, straks ga ik blauw nog mooi vinden! Topjurk joh!

    BeantwoordenVerwijderen