maandag 17 november 2014

Feest in zwart & wit

7 werd ze. 7! Ik kon het bijna zelf niet geloven dat het alweer 7 jaar geleden was, dat ze na 11 uur hard werken als een verfrommeld mensje ter wereld kwam. 7 jaar zeg, ik herinner me nog mijn eigen 7e verjaardag. De verjaardag waarop ik een levensechte pop kreeg. De laatste verjaardag in ons ‘oude’ huis. De verjaardag vlak voordat mijn kleine zusje Eva werd geboren. De verjaardag waarop ik voor het laatst op de foto sta met mijn oma. Ik weet nog dat ik me ongelooflijk groot voelde, op mijn 7e.

En nu, 27 jaar later, wordt mijn eigen meisje 7! Reden voor feest, veel feest. Feest op school, een kinderfeestje, en een ‘grote mensen’ feest.

Hieronder wat foto’s van de afgelopen dagen. Van de feestoutfit (die deze keer, los van het accessoire, niet zelf werd gemaakt), de uitnodiging, de taart, de traktaties…. We genieten hier nog even na.



De traktaties zijn simpele 'sausbekers met deksel' die ik bestelde bij www.geenafwas.nl  samen met een leuk touwtje en een sticker (via www.thepartylab.nl) een traktatie die past bij het thema


 
 In de bekers zat strooigoed. De beste man arriveerde namelijk midden in onze feestweek weer in het land!


Voor Liv's juf een Juliette clutch, gevuld met chocolade. Ook voor de stagiaires werd chocolade voorzien




 
Flesjes (herbruikbaar) en rietjes: sweettableshop, lijstje van Xenos

 
De uitnodiging: uiteraard van de hand van papa





 
 

25 opmerkingen:

  1. nog gefeliciteerd! Leuk thema! Ziet er erg mooi uit allemaal bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jarige dochter, en zo te zien heel geslaagd feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo mooi! Nog een half jaartje en mijn dochter is er ook 7... wat doet dat raar! ;-) Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar Esther, wanneer schrijf jij een partyboek! Wat een leuke thema's schud jij uit jouw mouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo een leuk thema! zal een gezellig feestje geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte proficiat, met je 7-jarige dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPER! Hier ook in volle voorbereiding voor een feestje. Eentje met gouden randjes aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag al wat foto's passeren op instagram, blijft genieten ;) En dat draadmandje... Heb ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stylish Seven! Voilà: een subtitel voor dat verjaardagsgetal in jouw partybook-to-be. Ik roep dus mee met Griet hierboven, zo cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woow! Verry classy! Hier zitten we nog steeds in de: alles roos en glitter fase :) En hoera zeg, voor grote 7-jarige Liv!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o prachtig gewoon! zit ook sinds kort in de wit-zwarte fase, manlief is er niet blij mee want nu moet hij weer gaan verven thuis :) vanwaar komt het superleuke stofje van de clutch??? ben er echt verliefd op geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk! :)
    En wat een prachtige foto's van je dochter met kroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat mooi (en ook: wauw, wat een werk!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel tof 7-jaar-geworden thema. :-)
    Duidelijk tot in de puntjes uitgewerkt!
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisje!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. héél mooi! Trakteren in stijl is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh! Zo mooi en stylish!
    Gefeliciteerd met de zevenjarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een heerlijk thema!
    http://pi-tous.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen