dinsdag 11 november 2014

Een mini winkeltje

Zo vaak wenste en overwoog ik een winkeltje met Van Jansen spulletjes. En nu is het er eindelijk. Nou ja, soort van. In eerste instantie hier op een aparte blogpagina, maar wie weet ooit met een echte officiële webshop ;)

Vooralsnog een beperkte voorraad van kussens, slingers en losse kraagjes. Hopelijk snel uitgebreid met enkele grafische producten van de hand van mijn lief. Denk dan aan een mooie alfabetposter voor op de kinderkamer of een gepersonaliseerde broodtrommel. Of er ook ooit kinderkleertjes in mijn shop gaan komen? Dat weet ik nog niet! Ik ben wel al bezig met iets anders nieuws, dat mijn producten nóg meer Van Jansen zal maken! Ik hou jullie op de hoogte!

Benieuwd? Neem dan eens een kijkje in mijn mini winkeltje
Hier een kleine sfeerimpressie :)

 



 
Zie je ook de nieuwe labeltjes, waar ik helemaal blij mee ben?
 
 

19 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar de alfabet-posters. Ik zoek al heel lang naar een mooie versie en ik vermoed nu al dat ik die van jou wil hebben! Proficiat met je winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed! Veel succes ermee, het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooooooooooh! Wat ben ik blij voor jou! Hier droom ik stiekem ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Ik denk dat er een officiële webshop heel snel komt! Dit ziet er echt GEWELDIG uit!!! Esther ik wens je heel veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel zwart/wit met streepjes kleur. Heel mooi & stijlvol. Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! En heel erg gefeliciteerd en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes, maar volgens mij gaat het goedkomen gezien de vele reserveringen al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes en vooral veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen