donderdag 23 oktober 2014

Geschikt voor stoere meiden

Ik schrok een beetje van de datum van mijn laatste blogpost. Het is bijna twee maanden geleden! Voor mijn gevoel niet zo lang geleden. Ik was wel bezig met mijn blog, want de boel werd hier wat opgefrist, mét het nieuwe logo dat mijn lief voor mijn verjaardag maakte.
Ik bestelde stickers, nieuwe geweven labels vlogen vanuit Istanbul naar Sittard en kaartjes werden geprint. Ik vind het nou eenmaal een feestje op zelfgemaakte kadootjes net die extra touch te geven met een mooie verpakking of eigen label.
Ik bedacht ook dat ik graag weer wat meer met Van Jansen wil doen. Wat woon- en kinderaccessoires in kleine oplagen, aangevuld met geïllustreerde en gepersonaliseerde artikelen van de hand (of ja, computer) van mijn lief. Denk dan aan een nieuwe alfabetposter en broodtrommels met naam en illustraties in onze stijl.
Binnenkort meer daarover op mijn blog en op mijn Instagram (waar je overigens wel wat naaiprojectjes had kunnen tegenkomen in de afgelopen maanden).

Volgende week vind je hier mijn bijdrage voor de Tiny- blogtour. Voor nu een snel tussendoor rokje in een heerlijk Zebra printje. Liv krijgt steeds meer haar eigen, stoerdere smaak. Rokjes kunnen zeker nog wel, maar dan graag in een 'grote-meisjes-stof'.
Weer een Spoonflower pareltje van Andrea Lauren dat hier nog in de kast lag.
Het patroon is rokje 'Pauline' uit 'Zelfgemaakte Kleertjes 2'. Echter, de zakken verstopte ik deze keer in de zijnaden.

 



 


Zebra-stof: Spoonflower (designer: Andrea Lauren)
shirt: Mingo kids
schoenen: Maruti


23 opmerkingen:

  1. Oh ja, helemaal top, die zebrarokjes! En dat is er echt wel een heel schoontje. Zalig stoere maar toch lieflijke combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hoera voor de nieuwe huisstijl trouwens! Helemaal Van Jansen!

      Verwijderen
  2. Leuk die strikjes op de achtergrond en je logo ! :) En leuke rok

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toeval of niet, ik dacht gisterenavond nog dat het lang geleden was dat je nog eens 'poste'! Mooi logo! Benieuwd naar je nieuwe producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk, weer een zebrarokje!! Wat dragen jullie daar nu allemaal op? Vind ze super, maar heb geen combi ideeen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb jou idd wel een beetje gemist in blogland! Leuk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ge(huis)styled! En ik ben heel benieuwd naar wat er nog komen gaat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Instagram-account... Check! Hoef ik al dat andere moois niet meer te missen. Ik zag een heel bekend stofje :)

      Verwijderen
  7. Ik hou wel van streepjes! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi. Nieuwste blogje in hetzelfde kleurthema als de nieuwe huisstijl. Mooi! Oh love the shoes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meer "Van Jansen" laat maar komen, grote fan van jouw signature style! Prachtig rokje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer, maar ook lief!
    En ben benieuwd, leuk wat uit bereiding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij dat je d'er weer bent! Leuk rokje, trouwens, helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super outfit, ik hou van die stijl <3 (hier ook spoonflower onderweg, het is een verslaving zeg ik u... :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo. Wat een onwijs leuke stoffen gebruik je. Ik ga beginnen met het volgen van naailessen en zie veel leuke stoffen op spoonflower.nl maar hoe doe jij dit qua betaling/bestelling. Want ik zie geen Euro staan. Hopelijk kan je me het uitleggen en ik blijf je volgen. Groetjes isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi isabelle,
      Ik reken op www.valuta.nl altijd om naar euro's. Als je onder de $27 blijft betaal je geen invoerkosten (alleen de verzendkosten van de site) ga je daaroverheen dan moet je bijbetalen aan postbode. 4 x per jaar is er een dag waarop spoonflower gratis verzend (even lid worden van hun facebook pagina, dan weet je wanneer dat is) verder vind je ook veel leuks op Etsy, vaak met minderhoge verzendkosten en geen douanekosten, bv de shop Landofoh groetjes!

      Verwijderen
  14. Dank je wel dan ga ik daar even rondneuzen! Groetjes isabelle

    BeantwoordenVerwijderen