vrijdag 15 augustus 2014

Swapperdeswap

Tegenwoordig ben ik ook regelmatig op Instagram te vinden onder @vanjansen. Er is daar nog zoveel leuks te zien, en Instagram zorgt met mooie plaatjes regelmatig voor inspiratie op het gebied van kleding, interieur en DIY projectjes!
Zo kwam ik via Instagram op de pagina van @ketchupchips1983 en zag daar de mooiste haakprojectjes. Verliefd werd ik op popje Josephine, met haar jurkje met strik en blosjes op haar wangen. Nu ben ik geen haakwonder, dus vroeg Marjolein of ze haar wonderlijke haakwerkjes ook verkocht. Dat deed ze niet, maar ze stelde voor te swappen. Ik had dat nog nooit gedaan, maar het leek me een prima plan! Ik kreeg een prachtige Josephine met en oud-roze jurkje en zwarte strik, helemaal naar wens. Het slaapplekje van Josephine kreeg een nieuw kleurtje, en werd fris groen. En waar ik verwachtte dat mijn meisjes zichzelf te groot zouden vinden voor deze pop, wordt er natuurlijk al om haar geruzied :)








Marjolein wilde graag een kussen, en gaf aan dat haar lievelingskleuren koraal, oudroze, geel en grijs zijn.
In mijn eigen stoffenkast vond ik nog een restje roze/wit geometrische stof, en gele biais. Ik moest dus nog op zoek naar een ander stofje waar haar favoriete kleuren in voorkwamen. Bij Noeks kwam ik een pareltje tegen van Cloud9, spring sampler petal pink. In mijn hoofd was de combinatie roze met geel lang niet zo mooi als in het echt! Soms kan het een echte eye-opener zijn als je iets 'in opdracht' maakt, kleurcombinaties die tegen verwachting goed werken.
Bij het kussen maakte ik van de restjes stof nog een Juliette tasje. Deze week werd er geruild, en ik geloof dat we beiden blij zijn met het resultaat van deze swap, er zullen er zeker meer volgen!







19 opmerkingen:

  1. Dat is een goede swap! Voor beide partijen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke swap zeg!De kleurencombinatie van het kussen is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wat een mooie spullen allemaal... daar wordt een mens goedgezind van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke swap seg! Mooie kleurtjes heb je weer gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die diagonaal achter op het kussen is geweldig! En dat stofje, wat een vondst !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, twee prachtige stoffen waarvan ik de blaadjes-Cloud9 gisteren nog in mijn handen had…

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Swappen is dikke fun ! En beide resultaten zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad zeer geslaagd! En leuk idee dat Swappen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi ! Ik ben helemaal fan van haar gehaakte creaties, volg haar dan ook op instagram :p
    Maar jou kussen <3 , dat stofje straalt gewoon rust uit !
    Heerlijke swap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh... maar ik wil ook wel eens met jou swappen :)
    Gaaf blog ook! Ik zet je even bij mijn favo's.

    Fijne dag!
    Wimke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, jullie hebben beiden prachtige cadeaus gekregen!
    Genieten is dat hè, voor elkaar iets maken?
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen