donderdag 14 augustus 2014

kindersieraden maken en weggeven

Hier is het in de zomer altijd kadootjes tijd. Om de een of andere reden lijkt het alsof er dan meer baby's geboren worden en er dus ook meer jarigen zijn.
Ook aan kinderfeestjes is dan geen gebrek. Het is elke keer weer een uitdaging om en kadootje mee te geven. Maar kleine meisjes zijn net als hun mama's: sieraden heb je nooit teveel.
Ik maakte voor een kinderfeestje dus samen met Liv en Feline enkele armbandjes en kinderringen.
Alle materialen voor deze kindersieraden komen van Beadmixer.
Hoe pak je dat nu aan? Nou, gewoon kralen bestellen die je leuk vindt! Het is een kwestie van leuke combinaties zoeken en rijgen! voor het maken van de ringetjes heb je naast de ring en cabochon ook speciale lijm nodig.


 
 We maakten voor deze gelegenheid een lief en zoet setje in roze en mint





Het zijn duidelijk kindersieraden, maar mama's met smalle polsen en dito pinken, kunnen de gemaakte sieraden best wel showen ;)


Naast het lieve setje in pastel, maakten we ook een wat stoerder setje met zwart en wit in de hoofdrol



 
 In een mum van tijd heb je een uniek sieraad om weg te geven. Mijn meisjes vonden het erg leuk om samen sieraden te knutselen, het lijkt me dan ook zeker een leuke activiteit voor op een kinderfeestje (voor meisjes vanaf een jaar of 6 denk ik). Zeker als ze hun eigen creatie daarna mee naar huis mogen nemen!

Verpakt in een leuk juwelentasje (Juliette uit 'Mijn tas'), dat natuurlijk ook gebruikt kan worden als etui, of tasje voor allerlei Loom-spulletjes, is je kadootje compleet.

Wil je ook aan de slag voor jezelf, je dochter of een klein vriendinnetje? Kijk zeker eens voor het leuke assortiment van een van mijn favoriete webshops. Kun je niet kiezen, maar wil je ook graag zo een armbandje en ring? Ik geef aan 1 lezer een minisetje weg om een armbandje en ringetje van te maken. Kans maken? Laat dan een berichtje achter vóór 20 augustus. Aan het einde van die dag maak ik de winnaar bekend.

35 opmerkingen:

  1. Doortje
    Wat een leuke juweeltjes ! Graag doe ik mee hoor . ik heb 8kleinzoontjes en 1 klein dochtertje . het zou leuk zijn om voor haar te knutselen.
    Nog veel plezier om met je dochtertjes te knutselen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat prachtig! Ik zou ze graag winnen voor een dochtertje van vrienden van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schone setjes. Ik kan eigenlijk helemaal zelfs niet beslissen naar welk van beide m'n voorkeur gaat.
    Ik wou nog iets weten over de shop, (Beadmixer) ik kende hem wel al, maar bestelde er nog nooit. Verloopt de levering naar België doorgaans een beetje vlot?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo! Ik woon zelf in Nederland, dus ik zou het niet weten. Levering verloopt echter zeer voorspoedig dus ik verwacht ook naar België

      Verwijderen
  4. whoe hier vind een meisjes dat heel erg mooi! dus wij wagen onze kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zou ik daar ons kleinste nichtje blij mee kunnen maken als ze dat samen met mij of mijn dochter zou kunnen maken,ik dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat je dit als volwassene ook kan dragen hoor! Ik zou het alvast doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn dochters zijn alvast enthousiast, dus ik waag ook een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh superleuke kans om eens zelf aan de slag te gaan met juwelen. mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij weet altijd zulke mooie combi's te maken!! Ik waag ook een kansje. Hier in huis zouden ze nog geen lang leven hebben, en beland het in de kindermondjes, maar wij hebben een nichtje die al een hele dame is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke setjes heb je gemaakt. Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Drie dochters heb ik in huis! En vooral de twee jongsten zijn gek op juwelen. Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn meisje vindt het helemaal geweldig. Ik waag dus graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met zo'n setje zou mijn dochter heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook hier kandidaten genoeg hoor, voor zo'n prachtig setje. Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zooo mooi! Daar kan ik ook wel een meid gelukkig mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik waag ook een kansje... Wederom een goed idee, hoewel we nog niet in de wereld van kinderfeestjes verblijven heb ik wel even op de site gespiekt. Leuke dingen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een snoepjes!
    Ik denk dat mijn meisjes ook helemaal smelten van deze kralen!
    Zet me er maar bij op de lijst van kansmakers, want hier waag ik graag een kansje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn zo schattig en ik ben fan van de kleurtjes! Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoor! Ik waag ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Alweer prachtig.
    Mijn dochter en ik wagen ook graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier ook een dochter van 5 die zot is van zelf sierraden maken, wij doen graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie juweeltjes! En dat tasje, zo lief! Waar vond je de mooie ruitjesstof?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een Etsy aankoop, de shop heet Landofoh, en dit stofje hebben ze in allerlei kleurtjes, ook in zwart, grijs, geel, petrol.

      Verwijderen
  23. Van jouw blog word ik helemaal vrolijk! En mijn dochter nu ook :-)! Knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn dochters en ik wagen ook graag onze kans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo schattig, en stiekem nog leuk om zelf aan te doen.Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O Esther wat leuk toch weer! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe ook graag mee,. Prachtig weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oef, ik ben nog net op tijd. Via via kwam ik op je blog. En het is genieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben ik nog op tijd om mee te dingen?
    Het zou een leuk kadootje zijn voor de dochters als ze terugkomen van hun vakantie bij moeke en vake...

    BeantwoordenVerwijderen