woensdag 25 juni 2014

Winnaars

Wat een week! Afgelopen zaterdag kreeg ik het nieuws dat ik met mijn zwarte jurkje een gedeelde tweede plek veroverde in de wedstrijd van Bambiblauw, en daarmee een hele fijne waardebon voor hun webshop won!
En maandagmiddag volgde het nieuws dat mijn Ole door de jury was gekozen als mooiste Ole in de  zonen09 wedstrijd. Het zal je niet verbazen dat ik de hele middag met een grote smile op mijn gezicht achter mijn laptop heb gezeten op mijn werk. Mijn collega's zullen zich wel hebben afgevraagd waarom ik de hele middag zo dat te grijnzen :) Dat betekent niet alleen dat ik nu al prachtige prijzen won, maar dat ik aanstaande vrijdag het resultaat moet laten zien van een nog niet uitgegeven zonen09 patroon: Cisse. Ik kan jullie nu al vertellen dat ook Cisse weer een pareltje is in de reeks van zonen09. Wat Cisse voor een patroon is, blijft nog een paar daagjes geheim. Ik moet in de finale 'strijden' tegen de talentvolle dames die wonnen in de categorie Lars (Khadetjes) en in de categorie Theo (Kaatjes Naaisels). Mijn brein draait overuren, en ik hoop weer iets moois af te leveren. De hoofdprijs is namelijk gigantisch: een Bernina naaimachine mét zonen09 look, een mega naaigarenpakket, en het bijzonderst is nog wel dat Sharon van zonen09 met deze prijzen bij de winnares voor de deur staat!



Maar goed, genoeg nu over wedstrijden. Er waren namelijk wat kadootjes te vergeven onder jullie.
En wat een reacties, zo leuk om al die lieve berichtjes te lezen!
Random nummer generator trok voor elke prijs apart een winnaar, en hieronder volgen ze:

Jurkje 1 (mint harlequin met roze lint en kroontje) gaat naar: Anne-Co van Stof With Love
Jurkje 2 (rood soft cactus stofje met jeansblauw lint) gaat naar: By JM
De Lua slaapzak gaat naar: Ellen Sanders
en tot slot gaat kadootje nummer 4 (broodtrommel of verrassing) naar: Jelle van der Linden van Lokakid

Proficiat! Winnaars: nemen jullie contact met mij op via vanjansen@live.nl om jullie gegevens door te geven? dan komen de kadootjes zo snel mogelijk jullie kant op!




18 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met jouw terecht succes ! Kijk ook uit naar het nieuwe patroon. Helaas groeien de maten van de zonen 09 patronen niet mee met mijn kinderen, de beschikbare maten zijn te klein. Jammer want ook tieners willen er apart en hip bijlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hoor, dit heb je terecht verdiend! En nu ben ik wel heel benieuwd naar die Cisse ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, Esther! En ik ben nu al benieuwd naar 'Cisse' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee keer een terechte winnaar! Gefeliciteerd!
    Dat jij kanootjes ging uitdelen heb ik,, helaas helaas helemaal gemist. Erg jammer want ik had graag een echte VanJansen willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, kanootjes! Lang leve de automatische "correctie".

      Verwijderen
  5. Proficiat met deze kans en op naar de volgende ronde!Best spannend allemaal ook voor ons hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw stuk was ook echt mijn favoriet, geweldig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben benieuwd.... terechte top 3-tjes en terechte winnares!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal gefeliciteerd zo leuk zeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jongens, ik ben nu al zenuwachtig in jouw plaats... 1 kans op 3 is niet niks he? En ik weet, Esther: you can do it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast proficiat en nog veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes! Ik was tweede en zit dus net niet in die megaspannende finale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd! Dubbelop erkenning voor je werk! Daar mag je best van genieten en met een big smile achter je computerscherm zitten. En dat doe ik op het moment ook!! Wat leuk dat het mintkleurige jurkje mijn kant op gaat komen! Ik heb je al een mailtje gestuurd. Ik ben er ontzettend blij mee, dank je wel! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat hoor. Prachtige Ole had je! Inspirerend en 'out of the box'. Heb gelijk ook ideetjes voor mijn meiden met een Ole. Ben reuze benieuwd naar de Cisse. Zoonlief zit nog in mt 80 maar komend jaar kan ik helemaal los met 09patronen ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OH !!! Joepie !! gewonnen :-) Ik ben er heel blij mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Wat leuk allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen