dinsdag 17 juni 2014

Van Jansen geeft weg!

Een paar weken geleden zag ik dat ik al 99 berichten op mijn blog plaatste én dat ik bijna 400 bloglovin volgers had. Ik besloot ter plekke dat mijn 100e berichtje dus een speciale moest worden, áls ik die 400 volgers had. Dat ik er inmiddels alweer bijna 50 extra bij heb is natuurlijk mooi meegenomen.
Speciaal voor al die volgers dus een giveaway!
En nee, ik geef niet 1 kadootje weg, maar maak 4 volgers blij met een pakje in hun brievenbus.

Wat zijn de regels? Nou, weinig regels, je hoeft niets te delen, te liken of wat dan ook, je hoeft alleen maar volger te zijn van VanJansen. In een reactie onder dit bericht geef je aan dat je mee wilt doen met de give away, en je geeft aan voor welk kadootje je meedingt. Je mag met twee van de vier kadootjes meedingen, dus geef in je reactie aan voor welke.

Nou, wat valt er nu precies te winnen?

Kadootje 1 is de 'afgevallen verjaardagsjurk' voor Feline. Nee, hij viel niet af wegens niet mooi, maar wegens te kort. En hoe weet je nu of ie jouw meisje wel gaat passen? Reken op een breedtemaat 92-98 en lengte maat 98. Het jurkje heeft kapmouwtjes en een cirkelrok uit 6 delen. Ik maakte er een oudroze lintje bij, dat vervangen kan worden door een lint in elke andere kleur. Het strikje is en broche van Suussies en krijg je niet meegestuurd. Bij het jurkje in mint-kleurige harlekijn print krijg je wel een minikroontje van karton, bekleed met de jurkjes-stof, dat je over een smal diadeempje kan schuiven. Het jurkje sluit op de rug met een blinde rits.




Kadootje 2 is ook een VanJansen jurkje. Een modelletje uit Stof voor Durf het Zelvers, ook met cirkelrok. De jurk is gemaakt van een heerlijke Soft Cactus stof en de accenten zijn in jeansblauw. Ik maakte de jurk in maat 122-128, maar versmalde achteraf; ik heb nu eenmaal een smalle dame, dus ik denk dat de breedte van het bovenlijfje een maat 116 is. Je kan de jurk natuurlijk altijd zelf iets korter maken mocht dat nodig zijn.



Kadootje 3is de Lua slaapzak die ik maakte tijdens de patroontest. De maat is 0-6 maanden, maar ik denk zelf dat de slaapzak draagbaar is bij 6-12 maanden. de slaapzak sluit met een blinde rits en kamsnaps, en is redelijk warm gevoerd, dus meest geschikt als je een verse baby hebt (die er dus komende herfst of winter in past) of natuurlijk als kraamgeschenkje.




Kadootje 4 is een keuze kadootje. Enerzijds kan je kiezen voor een gepersonaliseerde broodtrommel voor jouw dochter of zoon (of stiekem voor jezelf) in een van deze twee ontwerpen, uiteraard met een naam naar wens. Anderzijds kun je kiezen voor een verrassingsgiveaway als je voor optie 4 kiest. Ik zal dan zorgen voor een passend kadootje in je brievenbus.





Voor ieder wat wils dacht ik zo?
Ik geef jullie een dikke week de tijd om te reageren, en zal op woensdag 25 juni 4 gelukkige winnaars bekend maken.

115 opmerkingen:


  1. SUPERGEFELICITEERD met je 100 berichten en meer dan 400 bloglovin-volgers!
    :)

    Oh oh, en...ik doe graag mee voor 1 en 2
    In 1 gaat mijn jongste toertje perfect passen
    In 2 gaat pleegtoertje 3 perfect passen....ze is 11 jaar, maar 127cm groot en ze is niet dikker dan een 5-6-jarige....zou volgens mij wel eens perfect kunnen zijn voor haar!
    :)

    Pick me, Pick me, Pick me please!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Btw....mijn jongste toertje is VANDAAG jarig, dus het zou een echte verjaardagsjurk zijn!

      Verwijderen
    2. Ooh proficiat met de kleine dame!!

      Verwijderen
  2. Wat een fijne giveaway, Esther! Ik doe heel graag mee in deze drukke proefwerkperiode (ja, het lot van een leerkracht) en kijk uit naar de verrassing die jij voor optie 4 in petto hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat begint al te tellen hé, proficiat! Ik kom hier graag langs, voor wat inspiratie of om me te vergapen aan jouw zin voor detail. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar je optie 4, de verrassing :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik waag mijn kans voor de Lua-slaapzak voor onze verse baby ergens eind september! Mooie give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Esther! Heel terecht, dat zoveel mensen jouw blog graag volgen! Ik twijfel een beetje want vind jurk 1 super mooi, maar in de breedte zal het wat krap zijn voor janne en haar peuterbuik denk ik. En jurk 2 gaat nog te lang in de kast moeten hangen. Maar een goeie vriendin werd net mama, dus die Lua komt zeker van pas, en die brooddozen (stiekem voor mezelf ;)) die zijn wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met zoveel volgers en de 100e post!
    Mijn favoriet is jurkje 2, die zal mijn smalle 7 jarige wel passen denk ik, en de kleur zal fantastisch staan bij haar blonde haar,
    Als 2e keuze kies ik de slaapzak. Mijn jongste zusje heeft onlangs laten vallen dat ze graag kindjes wil. Of voor mezelf als mijn man ooit zijn zin gaat krijgen voor een derde. Zo'n slaapzak haalt me bijna over de streep, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hipperdepiep voor jou! Meer dan verdiend en helemaal terecht, al die volgers! Jouw give away is super! Ik doe graag mee voor de brooddoos en voor jurkje 1 (oooooh die mint harlequin stof...). Duim duim voor mijzelf! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk :jouw give away !
    Ik volg jou via bloglovin' ; meer heb helaas geen kleinkindjes meer in de maten van beide jurkjes. Ik ben Oma van 3 lieve schatten. Als ik zou winnen , wil ik mij dus graag laten verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een dikke proficiat! Wat een leuke opties allemaal, aangezien ik (nog) geen kindjes heb, laat ik me heel graag verrassen door optie 4. Spanneeend :-)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik doe graag mee... Jurkje 2 is favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give-away! Alleen die keuzes maken he... mijn jongste past in de eerste jurk volgende zomer, de oudste in de tweede jurk, mijn metekindje in de slaapzak en die 4e keus, daar doe je nooit iets verkeerd mee! Maar gezien mijn dochters al rijk genoeg bedeeld zijn, ga ik voor de slaapzak als geschenkje :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig toch hé, bloggen! Ik ben ook stiekem verslaafd :)
    Doe zo verder want je blog is prachtig.

    Oh, die slaapzak vind ik persoonlijk meg. Die brooddozen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je 100ste blogpost!
    Ik doe graag mee met nr3 of nr4... Kleedjes zijn prachtig maar helaas al te klein :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk ik waag ook graag een kans voor optie twee of optie vier!
    Ik vind je blog superleuk, je maakt mooie stukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een super give-away! Hoe kan dat nu dat ik dat helemaal gemist had???
    Hmm, moeilijke keuze. Enkel kadootje 1 valt af, wegens een veel te grote dochter hiervoor. Jurkje 2 zou echter wel passen, de slaapzak zou leuk zijn voor Flor, en de broodtrommel is ook zo echt de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw gefeliciteerd met al die volgers!! En gefeliciteerd met je 100ste bericht!
    Ik waag graag een kansje voor Jurkje nr 2. En zo'n broodtrommel is echt geweldig voor mijn dochtertje Sofie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bijna mijn kans verspild! Wij doen hier supergraag mee voor die prachtige brooddoos! We duimen voor onszelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kies voor de laatste mogelijkheid. De dochters zijn alle 2 wel de juiste leeftijd voor de kleedjes, maar nogal breed uitgevallen. De zoon is van april en vrij groot, dus slaapzak zal tegen de winter waarschijnlijk te kort zijn. Maar de brooddoos zou hier zeker een succes zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een originele give-away! Gefeliciteerd met je 100 berichten en zoveel volgers! Ik doe mee voor 3 en 4 =)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW wat een mooie kadootjes! Ik waag graag mijn kans voor de slaapzak of het rode kleedje met het blauwe lintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke prijzen! Ik ga mee doen voor het eerste jurkje voor mijn nu nog hele kleine nichtje. En de slaapzak lijkt me ook erg leuk! Kan inderdaad altijd als cadeautje of om te bewaren! :-). Ik volg je al een tijdje via de mail. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! Ik ga voor 2 (voor jongste dochter die meestal doorschuivertjes van de oudste krijgt) of anders voor de verrassing (4)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mocht ik winnen dan kies ik voor de verrassing,dat is het spannendst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik wil graag meedoen voor jurkje nummer 2! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie dingen geef je weg! ik doe graag mee voor de 2e jurk. helemaal de kleur en maat van mijn smalle tweede dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat Esther!

    Ik ga voor de verrassing! Spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ga ook voor jurkje 1!
    Waar komen die stofjes van de slaapzak van. Zou zo goed op mijn dochter haar kamer passen!
    Mooi blog heb je, ben trouwe lezeres!
    Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kaat,
      Het mintkleurige stofje is vsn Michael Miller en heet Harlequin mint (ik kocht het via Etsy) het andere stofje is gewoon witte katoen, waar ik zwarte sterretjes van flockfolie op streek (ik gebruikte een ponsje met stervorm)
      Groetjes Esther

      Verwijderen
  28. Mooi! Ik ding mee voor nummertje 4 en nummertje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd ik doe graag mee voor de broodtrommel of jurkje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je maakt mooie dingen dus logisch dat je 400 volgers hebt :-) proficiat! :-)
    Ik ding meer voor prijsje 1... Nu nog iets te groot voor Axelle maar het zal haar prachtig staan als ze er wel in kan of prijsje 4... die gepersonaliseerde broodtrommel lijkt me wel wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo'n mooie blog verdient ook vele volgers :)
    Ik ding graag mee voor de verrassing bij nummertje 4 en daarna voor de mooie slaapzak. Daar zal Marijn nog inkunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijn zo al die volgers! Ik wil ook Met Plezier meedoen aan deze fantastische give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat! Met je 100e bericht en vele volgers!
    Ik doe graag mee voor de slaapzak. Die is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd! Helaas heb ik een grote dochter en past ze niet meer in de jurken, ze zijn erg mooi. Ik doe mee voor de leuke broodtrommel en de schattige slaapzak.

    Www.jurkenenshirtjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ga voor de broodtrommel voor mijn dochtertje. Door verbouwingen op school zijn er volgend jaar geen warme maaltijden. Een leuke broodtrommel had ik dan ook al in gedachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh ik ben wel geïnteresseerd in de slaapzak! Wat een leuke stoffencombinatie! en anders voor jurkje 2 voor de oudste van mijn zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat Esther!
    kan me heel goed voorstellen dat je al 400 volgers hebt. Je hebt een heerlijke frisse vrolijke smaak. Er komen vast nog veel meer volgers bij. Anne gaat voor het jurkje en Aike voor de verassing��.
    Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat,ik doe graag mee! Jurk 1 is perfect voor mijn lange smalle 2,5'er. Cadeau 4 lijkt me ook super. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Proficiat! Allemaal stuk voor stuk prachtige cadeautjes! Ik doe graag mee voor de broodtrommels of Lua, kleedjes zijn helaas nog veel te groot voor mijn baby dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Esther, gefeliciteerd! Ik hoop dat er nog heel veel blogs volgen, want ik geloof dat jij nog nooit iets maakte wat niet bij mij in de smaak viel :)

    Jurkje 1 zou perfect zijn voor Bregje, zij is lang en smal. Mijn baby is niet meer vers genoeg voor de slaapzak helaas. En twijfel, twijfel... de broodtrommels zijn super, maar ik ga toch voor optie 4, een verrassings-giveaway van jou!

    En nu ga ik een week lang zitten duimen....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele dikke proficiat! Ik doe graag mee aan deze give-away en ben benieuwd wat de verrassing van nummer 4 inhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met je mooie blog!
    Ik doe graag mee voor het eerste jurkje voor mijn dochtertje dat in september 2 wordt en voor de slaapzak voor mijn tweede kindje dat volgende maand geboren wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Joepie! Een give-away! :-) proficiat trouwens. Mij kan je plezieren met nr. 3 en 4 :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Esther!

    Hoe gaat het? Ik lees telkens met super veel plezier je blog en stuur vervolgens de foto's door naar mijn moeder die ik dan probeer te motiveren ook zoiets zoets te naaien als bv. de slaapzak. Maar ja... dat komt er dan weer niet zo snel van en daarom:

    Zou ik SUPER SUPER SUPER graag meedingen naar de slaapzak voor ons eerste kindje dat hopelijk snel geboren wordt! Ik ben 5 juli uitgerekend... Spannend!

    Nou veel groetjes en mocht ik een meisje krijgen (we weten niet wat het gaat worden. ..) dan mail ik je zeker tzt voor een aantal patronen!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Moest ik een passende Dochter hebben voor jurkje 1 dan wist ik het zéker! Maar nu kies ik met graagte voor de verrassing als ik win. Gefeliciteerd met al je volgers, dat kan ook niet anders met zo'n stijlvolle blog. x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Proficiat met je 100e blogbericht, hier lezen we graag mee.
    Leuke give-away, wij doen graag mee voor kadootje n'2, dochterlief zou er echt in blinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Proficiat met deze 100ste blogpost. Hopelijk gaan er nog vele volgen. De kleedjes zijn gewoon prachtig maar mijn dames passen er helaas niet meer in. Daarom ding ik graag mee voor de verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Sabine Heiligers18 juni 2014 om 11:24

    Wow! Dat is altijd wat ik denk als ik jouw creaties zie... Ongelofelijk, kon ik dat maar. Dat is niet zo, dus ik ding graag mee naar jurkje 1 of jurkje 2. Nogmaals super wat je maakt en doet naast werken, je gezin en heel veel andere dingen. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd! Wat maak je mooie dingen. Ik laat me dan ook graag verrassen met optie 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Proficiat! Ik kom hier zelf ook altijd heel graag kijken!
    Ik waag mijn kans voor optie 4 en laat mij graag verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Een echt VanJansen jurkje, wie zou dat nu niet willen? Ik doe dan ook graag mee voor jurkje twee, waar mijn vijfjarig dochterjte waarschijnlijk prachtig mee zou staan. En proficiat met je 400 volgers! Dik verdiend zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Esther.
    Proficiat met al je volgers. Top.
    Mijn dochter zou helemaal happy zijn met kadootje nr 2. Zo'n uniek jurkje. Een plaatje.
    Suc6 met je blog en ga vooral zo door met mooie creaties. Groetjes Iris Huberts.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Proficiat met je 400 volgers, én met je 100 berichten. Ik ben één van de laatste volgers, dus ik heb nog wat doorleeswerk.
    In tussentijd wil ik wél al graag mijn kansje wagen voor de giveway: nr. 3 en 4 kunnen mij alleszins bekoren.

    Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mooie dingen zeg! Kleedje nummer 1 zou mijn meisje van 2 jaar wel passen denk ik. Die brooddoos vind ik ook de maks. En van verrassingen zijn we zot. Keileuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. OH! 10/7 verjaart Nel die nu 92-98 draagt maar groot is (toevallig, niet ;) ) Dus ik ga graag voor jurkje nr. 1 Proficiat met al je volgers! Ben blij dat ik er één van ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw, ik ding mee voor jurkje 2 of slaapzak Lua! Superleuk en inderdaad, voor ieder wat wils!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Super! Wat n give away! Ik doe mee voor de twee opties van nr 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een knap werk, het ziet er allemaal even mooi uit. Ik ding graag mee voor optie 2 of 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuk! Mooie spullen. Optie 1 zou kunnen passen voor dochter Noor. En optie 4 is al kant en klaar voor dochter Liv.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. He, ik had je post dus gemist en dankzij een lieve herinnering van jezelf...hier toch terecht gekomen.
    Kleedje 1 zou denk ik direct kunnen passen voor de jongste dochter en kleedje 2 da's dan voor over een jaar of anderhalf. Vind ze beiden zo mooi, dat ik niet kan kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. proficiat met je 100 berichten en meer dan 400 volgers. Ik doe graag mee voor optie 1 en optie 3. groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een leuke prijzen gooi jij hier te grabbel ;-). En ja, het wordt moeilijk kiezen ... het eerste kleedje vind ik supermooi, maar ik vrees dat het misschien nipt wordt voor mijn dochter die maat 98 draagt maar vrij groot is ... Kleedje 2 is nog wat te groot nu, dus daar kan je misschien beter iemand anders een pleziertje mee doen. Baby's zijn er hier ook niet meer en aangezien ik wel hou van verrassingen kies ik voor optie 4 ;-).
    Lieve groetjes en op naar de volgende 100 blogberichten! Ik kom hier graag een kijkje nemen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat !!
    Super prijzen ook!
    De tweede jurk zou mijn dochter fantastisch staan ! Maar de brooddozen zijn ook geweldig !
    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Proficiat! Het zijn alle 4 topprijzen, maar van kleedje nr 2 gaan er hier nog 2 dochters geniet van hebben, dus ga ik daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor jurk 1, maar een verrassing is ook heel leuk. Ik hoop dat je nog veel blogjes blijft schrijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Gefeliciteerd! Je geeft prachtige spulletjes weg! Mijn dametjes zijn juist niet smal, dus de jurkjes zullen ze niet passen. En de slaapzak zijn ze ook al ontgroeid. Een verrassing winnen lijkt mij super leuk!

    Succes met de give-away!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh zo leuk!! Ik doe mee voor verrassing 1 en 2. Het eerste kleedje lijkt me perfect voor mijn jongste meid, en de oudste zal wel in het tweede kleedje passen. Super dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oh wat maak jij toch een mooie dingen. De jurkjes vind ik geweldig maar daar past mijn meisje nog niet in. De slaapzak is de reden dat ik je toen ben gaan volgen. Graag dus, maar ook de broodtrommel vind ik superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Jurkje nr. 1 zou mijn dochtertje super staan (over een jaar) en verder ga ik voor kadootje nummer 4. Zo'n gepersonaliseerde brooddoos lekker voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Proficiat! Ik doe graag mee voor kadootje 3 (mijn nichtje bevalt eind juli van haar eerste kindje) of kadootje 1 (zou prachtig zijn voor ons metekindje).

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Leuk! En proficiat met je 100ste bericht (al zijn het er intussen al 101 zag ik!)
    Ik denk dat jurkje 1 perfect zou zijn voor mijn dochter. En anders zie ik een verrassing wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Proficiat! En wat een mooie giveaway! Ik doe met plezier mee voor nummertjes 2 en 4. Een versmalde 122, dat is perfect voor Lene!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik doe ook graag mee met deze give away.Voor de kleedjes kan ik niet mee doen want mijn dochter is er 17!Eventueel de slaapzak voor de toekomstige baby bij mijn broer maar de brooddoos onderste model vind ik ook wel iets hebben.Mocht dit niet meer kunnen omdat andere met de prijs lopen zijn dan mag je me altijd verrassen!Ohja proficiat met zoveel volgers!Daar ben ik nog lang niet aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Gefeliciteerd met je 100ste blog. Ik doe mee voor kado 1 en 2. Wat een mooie jurkjes zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik zou heeeeel heeeeel heeeeeeeeeeeeel graag het verrassingspakket winnen! Wat is er beter da je eens volledig te laten verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik doe mee voor 1. Voor mijn dochtertje Felien die er nu perfect zou inpassen :) en voor nummer 3 voor haar kleine broertje die hier in de herfst perfect zou inpassen. En nu hoop ik dat ik win (het zou de eerste keer zijn :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik doe zeker en vast mee! Ik ben een heel grote fan van jouw kleedjes!!
    Jammer genoeg is mijn dochter nog wat klein voor de kleedjes, alhoewel ze misschien al bijna in het kleinste kleedje zou kunnen omwille van haar dikke buik!
    Toch ga ik voor de slaapzak (die ik zeker en vast opzij leg voor ons tweede kleintje!) en de verrassing, wie weet wel een jurkje voor mijn Eloise ;-).
    Bedankt al!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. proficiat!!! ik ga voor de brooddozen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Voor mijn nichtje zou ik heel graag meedingen naar jurkje 1 en 2! Groetjes,

    Charlene

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauw ! Proficiat !
    De te korte verjaardagsjurk zou volgend jaar ideaal zijn voor ons meisjes ... of de verrassing : lijkt mij ook wel heel erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik sluit me ook aan in het rijtje, en wel voor optie 4! Een verrassing op tijd en stond maakt het leven mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. hoera voor jouw 100e bericht en je massa volgers! Hoe doen jullie dat toch, die massa volgers krijgen :D
    Ik die graag mee maar gezien de jurken voor Mila te klein gaan zijn en voor Nena veeeeeeel te groot ga ik voor cadeautje 4 gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik blijf koppig volgen met blogger, maar telkens ik een nieuw berichtje zie opduiken kom ik snel piepen. En telkens weer word ik heel aangenaam verrast door jouw gevoel om mooie dingen te combineren tot een schitterend geheel.
    De jurkjes, daar past mijn madam helaas niet meer in, maar mij kun je wel een plezier doen met een verrassing :).

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Waaauwww, supertof! Ik ga voor de brooddoos :) Grote fan van illustraties!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hoera voor de vele blogberichten, nog hoera voor de vele volgers en vooral hoera voor de weggevers. Ik ga voor nummer vier.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat zijn de jurkjes opnieuw héél mooi! Gefeliciteerd met je 100ste bericht! Ik wil héél graag meedingen naar kleedje 2. Ik heb een héél smalle 7-jarige dochter die geweldig zou staan met dit jurkje! Ik wens je nog veel blogberichtjes en volgers toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Lieve Esther Graag ding ik mee naar de Lua slaapzak... vast zal Otis daar zoeter dan zoet in slapen wat een pracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Zo leuk ! Optie vier valt hier wel in de smaak, gepersonaliseerd brooddoos of verrassing ... wordt nog moeilijk om daarin een keuze te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  89. waauw mooi! ik ben wel geinteresseerd in de Lua-slaapzak voor ons (toekomstig) kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. jaaaa ik doe mee. voor de jurk 122 of de broodtrommel. lieve groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oh, zo leuk! Ik volg je ook al een tijdje!
    De jurkjes zijn superleuk, maar er hangen er hier al zoveel in de kast ;)
    De slaapzak is te klein, dus ik zou gaan voor een brooddoos of een verrassingspakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. ik ga ook voor de brooddoos of het verrassingspakketje. Niet dat de jurkjes niet prachtig zijn, maar jurkje 1 is te klein en jurkje 2 nog veel te groot

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Oh super seg! Proficiat! Ik volg je al een hele tijd onofficieel, maar zal dat bij deze even in orde brengen ;-) Moest ik bij de gelukkigen zijn, mag je me verrassen! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Waw, ik doe heel graag mee voor pakketje 1. Dit jurkje zou momenteel perfect bij mijn dochter passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. laat nu net mijn dochtertje bijna jarig zijn en jurkje 1 perfect in da t thema passen, Ik ga voor 1 en 4 handig zon brooddoos voor een van de oudsten!
    liefs anoeska
    pinkbubbels
    http://pinkbubbels.wordpress.com/2014/05/14/welkom-2/

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik ben al een tijdje stille volger van je blog, ik heb zelf ook een blog over wonen :-) iets heel anders.... maar ik heb ook een dochtertje, in de leeftijd van jouw meisjes en kwam toevallig een keer op je blog en geniet altijd van je creaties. Stiekem denk ik dan, was ik maar zo crea! hihi .. :-( wie weet win ik een van je prachtige jurkjes.
    Dus ga ik mijn meisje Sofie proberen om jurkje 2 te winnen of een mooie brooddoos

    Groetjes Dorine (soberenstijl)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Super give-away !! Ik ga voor kleedje 2 (maakte zelf in dat stofje ook net een rokje: http://www.neven-jansen.be/mama), en het verrassingspakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. congratz!!!! wat een zalige give-away!
    ik kies voor kleedje 1, ik heb ook een smalle schat die nu in maatje 98 van lengte past. Dus dit kleedje zal als gegoten zitten. Binnenkort moeten we naar een trouwreceptie, ideaal dus ;-) als tweede kies ik voor de slaapzak, m'n nicht verwacht binnenkort een baby en ik ben zeker dat ik haar hiermee een groot plezier zou doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Proficiat!! Als ik zie hoeveel reacties er al zijn, denk ik niet dat ik veel kans maak. Maar ik wil toch proberen!! Je zou mijn dochter blij kunnen maken met kado 2 of je mag haar verrassen met kado 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Allé, bij deze dan nog een volgertje extra.
    Ben net begonnen met naaien en bloggen.
    Je mag mij dus ook gerust volgen saraflie (dan heb ik ook een volgertje)
    Nog veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik volg al een tijdje en ben fan van het eerste jurkje of de brooddozen, die zijn ook supertof!
    Leuke give - away
    Groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Gefeliciteerd met de verjaardag van je leuke blog! En dan een give-away. Jurkje 1 van ik he-le-maal geweldig: alleen heb ik een breedgebouwde ipv smalle dochter in num aat 92/98... Ik gok het er maar niet op. Dus ik ga voor kado 4 de verrassingscadeautje (altijd leuk verrassingen) of anders jurkje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Joepie joepie!!! Een verrassingskado als verrassing, dat lijkt me een superidee!!
    En voor mijn nummer 2 kies ik nummer 2 ;-) Een prachtig exemplaar van jouw hand!
    Veel succes en op naar je 200ste!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik lees altijd met veel plezier je blog. Meerdere keren heb ik al flink wat inspiratie op gedaan, niet alleen voor iets moois te naaien (wat meestal een kraamcadeau wordt) maar ook voor lekkere zoete gebakjes en taartjes. Graag zou ik mee doen voor de slaapzak en de verrassingsprijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wat een leuke give-away organiseer je!
    Ik waag graag mijn kans voor de slaapzak of de verrassing.
    En proficiat met je vele volgers, ik geniet samen met al die anderen heel erg van jouw berichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat leuk. Ik ga voor optie 1 en optie 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Hoera!! Gefeliciteerd met al je volgers!
    Ik doe ook heel héél graag mee met deze winactie :-).
    Ik ga dan voor optie 1, of toch 3, of toch 4... Vind ze allemaal zo gaaf, kan niet kiezen haha.

    Liefs Melissa (lissel0t)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik ben nog maar pas op je blog beland en onder de indruk van je mooie maaksels! Ik doe graag mee met je give-away. Nr 3 gaat hopelijk over een poosje hier gebruikt kunnen worden en ben ook nieuwsgierig naar de verrassing van nr 4 :)
    Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Net je blog ontdekt! Proficiat ermee trouwens!!
    Krijg ook de naaikriebels na het zien van al dat moois.
    Ik waag graag men kans...
    Jurkje 1 vind ik super maar je mysterieuze verrassingsgiveaway spreekt me evenzeer aan!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Nou dat ik je blog niet eerder heb ontdekt, ik was even aan het spieken bij Khadetjes en daar zag ik wat leuks op staan, ik doe ook graag mee voor jurkje 2 of een leuk verrassingspakketje!
    En nu ga ik verder naar je leuke blog kijken naar al die leuke creaties en misschien komt daar weer iets leuks uit voort voor mijn dochter ;)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Nog maar net beginnen volgen en juist op tijd voor de give away.hier zou ik een kindje heel blij maken met zo'n mooie brooddoos

    BeantwoordenVerwijderen
  112. een hele dikke proficiat met je vele volgers en je 100ste berichtje :-) Wat een prachtige dingen rollen er vanonder jouw naaimachine zeg!
    ik ding graag mee naar de slaapzak, perfect voor mijn 'verse' baby van 7 weken ;-) Of de verassing, dat is ook altijd super natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen