dinsdag 25 maart 2014

Super Girl Britt

En soms zijn daar ook minder leuke dingen om over te schrijven. Hele verdrietige dingen zelfs.
Britt (7), de oudste dochter van mijn oud-collega Remco is ziek. Heel erg ziek. Ze heeft een uitgezaaide vorm van neuroblastoom kinderkanker. Na een heel arsenaal aan behandelingen in Nederland heeft ze een behandeling in Amerika nodig om haar overlevingskansen te vergroten van 30% naar 50%. En daar is geld voor nodig. Veel geld. Voor meer informatie over Britt en de stichting die voor haar is opgezet kun je naar de website van SuperGirlBritt.

Ik wil ook graag mijn steentje bijdragen en zal binnenkort zelfgemaakte haarspeldjes verkopen.
Om een groter publiek te bereiken besloot ik niet alleen op Facebook een oproepje te plaatsen, maar ook hier op mijn blog. Er volgt gauw meer informatie over hoe je ze kan bestellen.
 
Er zal keuze zijn uit 4 soorten (hertje, gezichtje, panda en tijgerprint), foto's volgen. De onderstaande foto is een voorbeeldje.
 
 
De speldjes zullen €4,- per setje van 2 kosten, en de gehele winst zal worden gedoneerd aan Stichting Super Girl Britt. Dus heb je een dochter, of binnenkort een meisjesverjaardag? hou mijn FB of blog in de gaten, en help Britt naar Amerika! Geen dochters of kleine vriendinnetjes, maar wil je toch een bijdrage leveren? Kijk op de site van Britt hoe je via sms kan helpen!
 
 


15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige website! Maar tegelijk zo een triest verhaal. Dit verhaal grijpt me extra hard aan, want ze is ongeveer ongeveer even oud als Yane *kippevel*.
    Lief dat je dit allemaal wil doen om hen te helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief! Ik heb een heel arsenaal aan dochter/vriendinntejes/nichtjes dus op onze bijdrage kan je rekenen (leuke speldjes trouwens zowieso). Hopelijk heeft de behandeling succes, want niets erger dan dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sta al in rij voor enkele speldjes! Heel lief dat je dat gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij toch een prachtmens.....laat die speldjes maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan best wat speldjes gebruiken. Ik hou je blog zeker in het oog!! Hopelijk komt alles goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij kunnen altijd speldjes gebruiken. ..ik koop er! Om stil van te worden. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik koop ze zeker, zo'n triest verhaal. Lief van je om zo je steentje bij te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit bevestigt maar weer opnieuw hoe bloggers met elkaar meeleven, hoe betrokken en lief ze zijn! Jullie zijn allemaal top! Ik hou jullie op de hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook graag wat speldjes, om te steunen en omdat ze erg mooi zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aan het tempo dat speldjes hier kwijtgespeeld worden, kan ik er zeker nog gebruiken. Al hoop ik dat ze deze niet zullen verliezen. Daar zijn ze veel te mooi voor! Laat maar weten als ze te bestellen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik koop ze ook zeker! Wat een mooi gebaar van jou! En alle kleine beetjes helpen hé! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Groot hart en groot gelijk heb je ... en groot is mijn goesting dan ook om mij ( voor onze 2 meisjes ) van genoeg van die speldjes te voorzien !
    En ze zien er dan nog eens echt supermooi uit ook :)
    Ik hou je blog in de gaten , tot gauw ! Mieke

    BeantwoordenVerwijderen