woensdag 29 januari 2014

Mini give away

Een kleine give away bij Van Jansen. Geinspireerd door de blog van Lekkerfrisss bestelde ik interieurstickers in de vorm van stippen. Ik bestelde witte en zeegroene, die er op mijn beeldscherm mintkleurig uitzagen. Helaas bleken ze in realiteit meer petrolkleurig, ook mooi, maar niet voor op onze meisjeszolder. In deze give away dus een vel met 18 petrolkleurige interieurstickers (te plakken op elk glad oppervlak, en ook gemakkelijk te verwijderen) met een doorsnede van 5cm. Daar bijpassend twee kartonnen kledinghaken van Ferm Living in bijna dezelfde kleur. Wil jij kans maken op deze twee stijl-items voor een muur in jouw huis? Reageer dan vóór zondag hieronder. Zondagsvond maak ik hier de winnaar bekend!

25 opmerkingen:

  1. Petroleumblauw, o ja! Dat staat met stip op één als mijn lievelingskleur. Kijk maar naar het jasje dat ik laatst maakte :-). Ik doe dus héél graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. héél schoon kleur, ik doe dus ook héél graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh... wat leuk en zo helemaal mijn kleur! Ik doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat zullen mijn jongens leuk vinden! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben volop aan het nadenken over de inrichting van mijn dochter haar nieuwe kamer, ik doe dus zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, dat is mijn kleurtje ook wel. Hier doe ik graag voor mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee, perfect voor de meidenkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee! LEUK!
    grts, Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe heel graag mee, superkleurtje!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er leuk uit, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Perfecte kleur voor onze meisjeskamer. Ik doe mee...
    Kim - mama van drie gekke meiden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie niet waagt, niet wint!!! I'm in for the competition :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is dus de perfecte kleur voor Oscar zijn kamertje! I'm in...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je er vanaf moet ;) :)
    Liefs Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee... Als ik ze win, zet ik me aan de afwerking van de speelkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat hij al verlopen is anders had ik maar al te graag mee willen doen!
    De kleur past perfect bij de rest van de interieur bij mij thuis!
    Volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen