zondag 8 december 2013

Welcome sweet December

De goedheiligman was nog maar net richting Spanje vertrokken, of de kerstsfeer deed zijn intrede hier in huis. De spulletjes op voorraad werden aangevuld met accenten in mint (terugblikkend echt wel míjn kleur van 2013), koper en een beetje zwart. En natuurlijk haalden we een échte boom in huis. Wat zeg ik, twéé bomen zelfs.



 
 



Een mintgroen kussenhoesje werd voorzien van koperen geponste sterretjes.



De hertenkop hangt hier in huis het hele jaar door op, maar werd voorzien van wat decoratie (de stoffen ster naaide ik vorig jaar, de pompons komen in bulk van Etsy).




De krans op de voordeur. Het hert naaide ik voor een eerdere kerst (Patroon van Tilda, maar hij stond ook eens in de Knippie).





Deze slinger kocht ik een maand of twee geleden (gespot op Pinterest, en gekocht bij 'Buiten de lijntjes)'. Je krijgt een doos met heel veel losse letters, en kan zo dus steeds je eigen slinger samenstellen. In die twee maanden hebben er al drie verschillende teksten aan de muur gehangen.





Veel plezier allemaal met aftellen naar de feestdagen!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit . Wij zijn hier nog volop bezig met versieren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Ik begin er morgen ook aan, een beetje Kerst in huis halen maakt de donkere dagen toch gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen