dinsdag 24 september 2013

Zoals jullie een aantal posts eerder lazen, testte ik het Mara patroon voor Compagnie M. En er is goed nieuws: voor wie het nog niet op een andere blog las, vanaf 1 patroon is dit prachtige patroon verkrijgbaar!


 

Hier bij Van Jansen kun je een patroon winnen! De give away loopt tot 26 september 12:00. Dus vul je gegevens in, en wie weet ben jij de gelukkige!
Voor iedereen die meedoet is er een korting van 10% op de aanschaf van het Mara patroon, dus meedoen loont in alle opzichten!





4 opmerkingen:

  1. Ik doe ook graag mee! Onder andere naar aanleiding van het dekentje dat ik bij jou bestelde heb ik besloten op naailes te gaan. Dinsdag begin ik en dit patroon zou perfect zijn voor over een paar weken als ik al wat geoefender ben

    BeantwoordenVerwijderen