zondag 1 september 2013

Vossen part 1

Vraag me niet waar het vandaan komt, maar ik word de laatste tijd als een magneet getrokken naar alles met vosjes. Meer vosjes dus te zien hier dit najaar. De aftrap met een versoberde Antoinette met gele vosjes, afgewerkt met turquoise paspel voor ons jarige vriendinnetje Maeve. Een fijne verjaardag Maeve!

en nee, strijken is nog steeds niet mijn hobby zoals u kunt zien ;) 
 
 
En om het af te maken een bijpassend haarspeldje

Stof: timber & leaf, fox portrait gold via Fabricworm 

14 opmerkingen:

  1. Super leuk!
    Vosjes zijn en blijven leuk :-)
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken zelfs een winkel met iets van vos in de naam ;-)
    Heel lief jurkje! EN ik doe mee met de vossenrage!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, Griet vertel, wat voor winkel? ;)
      Natuurlijk ben ik daar ook fan van. Een heuse vossenrage dus, foxes rule!

      Verwijderen
  3. Mooi zeg, en fris met die blauwe paspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon, ik kijk uit naar nog meer vosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stofke!!!!
    Hier zijn we van't zelfde gedacht! Mijn ogen zoeken naar vosjes.

    Dit is weer een pracht exemplaar en leuke kleurcombinatie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moooooiiiii! Jammer dat ik niet aan dat patroon geraak! ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Die vosjes zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk al die vosjes!!! Snoezig jurkje met de turquoise paspel!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! En jij doet dat graag hé, bijhorende speldjes maken ;-). Mijn dochter loopt hier ook regelmatig met een schoontje van jou rond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen