woensdag 11 september 2013

In herfstige sferen

Het lijkt hier wat op een naai-pauze, maar niets is minder waar. Ik naaide het zoveelste babydekentje, zette wat cadeau-rokjes in elkaar, en begon met de winterjasjes voor de dames.
Ook begon ik aan de eerste kledingstukken voor het nieuwe seizoen, en werd verliefd op een stofje in prachtige kleuren.
Ik naaide voor Feline nog maar eens een Antoinette-jurkje in deze herfstige bloemenstof, en van het restje maakte ik voor Liv een minirokje.


 Patroon rokje: Burda 08-2011
shirt: Kousen &Karton, vestje: Zara
Maillot: Hema, laarsjes: Clic! bij Raaf & Vos


Baret: Zara
 





Stof: Timeless Treasures
 

 
de zakjes werkte ik af met bronzen paspel. Ik krijg er nog geen genoeg van :)
 
 


De kleinste dame had een zwaar chagrijnige bui... heerlijk die peuter-nukken.
een wonder dat ze nog op de foto wilde
 


shirt: F&G, kousen: Collegien
laarsjes: Eli



Op naar een heerlijke herfst!

25 opmerkingen:

  1. HayHay!
    In 1 woord prachtig!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herfst heeft voor mij het mooiste kleurenpalet, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh prachtig! en die botjes passen er super bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi assortie je meisjes!!! En eindelijk heeft mijn dochter het kleinste antoinette maatje bereikt en kan ik er ook eens eentje maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! En leuke zakjes zitten daarin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht nog, waar is die antoinette? Verstopt achter het kind!
    Heel mooi, en weer eens een aanmoediging om dat patroontje eindelijk eens te maken (heb het al zolang en nog nooit gemaakt).
    En ik kan je passie voor die bronzen paspels helemaal volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, allebei! En ik vind nukkige kinderfoto's wel oké, zo beseffen ze later dat ze écht niet altijd vrolijk door het leven dartelden (zoals de meeste foto's ons altijd doen geloven).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg .. ben ook benieuwd naar dat jasje! Toch leuke foto's ondanks wat peuter-kuren hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo schoon. Ben helemaal fan van dat kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend mooi! Leuk met dat heerlijke geel erbij, dat maakt die mooie herfstkleurtjes lekker vrolijk! Gr. Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi! En de kleuren zijn ideaal voor deze winter...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOhh! Waaw! Heel mooi, allebei. Ik heb datzelfde stofje hier ook nog liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hier geraakt via Emma en Mona, wat een prachtige spullen maak jij seg! helemaal mijn smaak.
    Ik word meteen een volgertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WoW! Your childrens clothes are amazing! So beautyfull! Clearly, your children feel confident in them:) My career as a seemstress allso startet out whit sewing for my kids, and it is SO fun! You are an inspiration! I will ad you to my Bloglovin feed.
    Please, feel free to stop by my blog as well! at Stitches & Pearls: http://trollemors-hverdag.blogspot.no/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! That is so sweet. I will certainly take a look at Stitches & Pearls

      Verwijderen
  15. i love this so much. your fabric choice was superb and those pockets are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben op zoek naar patroon antoinette, weet jij of hier op een of andere manier nog aan kan komen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Janneke, volgens mij niet helaas. Je zou eens op de blog van spiegelstiksels kunnen kijken, en Nele van Spiegelstiksels daarover mailen. Succes!

      Verwijderen