zondag 21 juli 2013

Zusterliefde

Oh ja hoor, ze hebben heus wel eens ruzie. Soms. Regelmatig. Best wel vaak eigenlijk.
Maar ze hebben zo hun zus-momenten. Dan kunnen ze heerlijk samen spelen met barbies of Playmobil. Hebben ze de grootste lol in bad. Willen ze samen in één bed. Én willen ze dezelfde kleren aan. Ik ben niet zo van dezelfde kleren voor mijn dames. Maar om ze tegemoet te komen op die echte 'Wij-zijn-zusjes-en-dat-moet-iedereen-kunnen-zien' momentjes, naaide ik twee bijna identieke eenden-rokjes. Het eendenstofje (Ducks van Timeless Treasures) vond ik al veel langer prachtig, maar ik vond het nergens meer. Tot Bambiblauw het opeens weer in de collectie had! Van slechts 75 cm maakte ik deze twee rokjes.






11 opmerkingen:

  1. Heel mooie rokjes! En super stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch mooi zo'n zusterliefde! En de rokjes, wat een mooi stofje. Gewoon prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat leuk zussenrokjes!! Prachtig stofje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, zo bijna hetzelfde ;)
    En herkenbaar, het ruzie-lol gedoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! onze oudsten dragen niet dezelfde kleding (haast nooit;)), maar de tweeling wil niet anders. Anders blijft het de hele dag onvrede dat zuslief iets anders aan heeft wat de ander dan ook wil en dan moet er halverwege de dag worden gewisseld ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke rokjes! Ik ben ook altijd zot geweest van dat stofje! En de fotoshoot zag er ook héél plezierig uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen