zaterdag 13 juli 2013

Patroontest Compagnie M.

Sinds kort heeft Marte van Compagnie M. een mooie blog, waar ze vooral haar zelfgetekende patronen laat zien. Onlangs deed ze een oproep om haar eerste commerciële patroon te laten testen. En dat wilde ik wel! Ik hoorde bij de gelukkigen, dus vers terug van vakantie kroop ik achter het machien om shirt Mara te testen. Zie hier het resultaat.


 
 


 Stof: Shelburne Falls, Deco Fans Willow via Fabricworm.com
Fluo paspel en knoopjes: Veritas


Ik merk alleen dat mijn 4 jaar oude, allergoedkoopste Toyota steeds meer kuren begint te krijgen en naaien steeds meer vergezeld gaat van danig gevloek. Ik heb al wat gespeurd naar een nieuwe en ben een beetje verliefd geworden op de Bernette 25. Is er misschien iemand die ervaring heeft met de Bernette serie? over een tijdje ben ik jarig, dus wie weet! 


20 opmerkingen:

  1. Nog zo'n schoon versie!
    Ik twijfelde over het stofje - als ik het de lopende meter zie - maar voor dit bloesje is het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldige combinatie!
    Ik heb geen ervaring met de Bernette, maar kan je absoluut de Yuki aanbevelen!
    Veel opties, supersterk en beter van prijs.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerse kleuren die je dochter heel goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden! Ik heb zelf geen ervaring met de Bernette, maar heb wel al hier en daar horen zeggen dat die machines nogal licht uitvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weeral prachtig gemaakt!
    Mijn goedkope Toyota begint ook te sputteren......en ik ben ook bijna jarig....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook een mooie versie, de deze! Frisse kleuren, helemaal zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij Mertens raadden ze mij de bernette af. Ik had er nochtans ook al mijn zinnen op gezet ;-) De machines maken heel veel lawaai en zijn totaal niet vergelijkbaar met de bernina's qua binnenwerk. Ik ging uiteindelijk naar huis met een brother.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou niet voor Bernette gaan, maar zweer zelf bij husqvarna! Mijne was slechts 300 euro en ik werk er toch wel heel veel op! M

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Dat ik niet voor de Bernette moet gaan is me inmiddels duidelijk! Had ik me mooi toch maar bijna laten verleiden door de naam en de bijzondere looks. Ik dpeur dus weer verder!

      Verwijderen
  9. Ook in de winkel waar ik mijn Husqvarna (manueel model Emerald 116) kocht raadden ze mij de Bernette af ... Voor dezelfde prijs had je al mijn Husq en die is sinds 2 jaar mijn beste vriend(in) !
    Heel mooi bloesje, als het patroon uitkomt, zal dit wel besteld worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Van Jansen,

    Wauw! Prachtig T-shirt dat je gemaakt hebt.
    En bovendien ook een mooie kleurencombinatie :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, mooimooi! Ik ben ook van van de kleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen