zondag 9 juni 2013

Zomerse jurkjes en vieze voeten....

Mijn lieve zus(je;)) is bevangen door het fotografeer-virus en stortte zich op de lifestyle fotografie. Om haar portfolio te vullen riep ze via Facebook mensen op die zich wilden laten fotograferen. een van mijn lieve vriendinnetjes gaf zich op voor een 'vriendinnenshoot'.
Ik hou van foto's, maar minder van op de foto gaan, maar goed, met Eva durfde ik het wel aan. En dus togen we gisteren naar de prachtige Brunssumerheide.
Voor de gelegenheid naaide ik nog eens de Knippiejurk, maar nu in Sioux Noir van Petit Pan. Geen idee waarom maar de hals is wat breder dan de eerste versie, en dus zakt ie een beetje over de schouders. Ook twijfel ik nog een beetje over de plooien in de rok. ze zitten vóór én achter, en maken me nog iets breder dan ik ben. Misschien neem ik daar nog een en ander in.
We hebben wat afgelachen tijdens het maken van de foto's. met onze voeten in de Rode beek (oftwel gillen! want een en al lauwe modder... gets!). Van Eva kreeg ik vast een mini voorproefje zodat ik een impressie van de jurk kan bloggen. Wil je meer zien van Eva? kijk dan op haar blog: eighty7 fotografie

 





 
en zo zagen onze voetjes eruit na de shoot...




20 opmerkingen:

  1. Och wat mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, de foto's, het plezier, het jurkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleedje! En super leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super foto's, deze zijn zeker en vast de vuile voeten wel waard ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleedje en mooi gecombineerd, zo met dat riempje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto's zijn heel erg mooi! Je kleedje trouwens ook , de bredere hals vind ik echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi! is dat die jurk die in de knip in het wit stond?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Heidi, dat is die inderdaad! Knip april geloof ik!

      Verwijderen
  8. Het plezier zie je zo op de foto's ! En wat een prachtige jurk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon wauw! Je jurk, de foto's én de spontaniteit: heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie en leuke foto's én een heerlijke jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi jurkje en stofje. Leuke foto's!! De jurk staat bij mij ook op mijn lijstje.

    Als je niet wil dat de halslijn over je schouder zakt, kan je misschien een kort bandje aan de binnenkant van de jurk vastmaken met aan het uiteinde een drukkertje dat je onder je behabandje door en vastmaakt naar de andere kant van het drukkertje... zo blijft de jurk op zijn plek... Misschien heb je er wat aan.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was wel genieten! De-heb-je-mijn-mooie-nagellak-eens-gezien-foto is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, leuk, zeg! Dat zou ik ook wel willen, een fotoshoot met m'n vriendinnen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk, die foto's in zo'n mooi kleedje!
    jouw blog is mijn ontdekking van de dag. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke foto's en jurk!

    www.mamajulesbrussels.blogpsot.com

    BeantwoordenVerwijderen