woensdag 26 juni 2013

Meer feest en welverdiende pauze

Feestjes alom hier zo in het begin van de zomer. En ook al kunnen we helaas niet naar Benthe's feestje, haar kadootje ligt hier klaar. Never change a winning team dacht ik zo: het elastiekrokje en de clutch blijken een prima combinatie. Ook voor Benthe dus, in Petit pan Sioux Blue deze keer (het is toch fijn, die 1.50 stofbreedje van dat merk; zo maak je twee peuterrokjes én een tasje uit 75 cm stof).
En omdat 3-jarigen echt nog wat aan de kleine kant zijn voor een eigen make-up collectie verstopte ik deze keer een setje toverstiften in de clutch. Een hele fijne verjaardag lieve Benthe!
 


 
 
 
Verder hier een korte blogpauze. Zowel van Jansen als haar laptop komen binnenkort weer helemaal uitgerust en opgefrist terug!

6 opmerkingen:

  1. Mooi! Geniet van de rust en laat je batterijen maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi cadeau!! Geniet van de vakantie!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige cadeautjes heb je gemaakt. Leuk om in de clutch toverstiften in te doen (moet ik onthouden, ik heb een nichtje van 9 maanden... en als ze een paar jaartjes verder is... is dat een leuk ideetje).

    Het stofje van het rokje en de clutch ben ik helemaal weg van, prachtig!

    Een fijne vakantie!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen