donderdag 23 mei 2013

Party prepping part 2

Nog echt maar heel even en dan is Feline jarig. Vandaag trakteerde ze vast op het kinderdagverblijf.
Geen zelfbedachte traktaties deze keer. Ik vond de konijntjes die zij bedacht zo schattig, en passend binnen het verjaardagsthema, dat ik onmiddellijk bezweek.
Mijn personal twist is de stofkeuze. Origineel zijn ze namelijk van katoen, maar gezien mijn hekel aan rafels en voorliefde voor zacht, maakte ik ze van zachte ecru-kleurige vilt.
De gezichtjes werden niet gestempeld, maar gewoon met stift op de stof getekend.
En in de hoofdjes verstopt geen worteltjes, maar gedroogde fruitstukjes.

De stickers op de kaartjes, gebaseerd op de uitnodigingen, komen van www.kidsoftheworld.nl, evenals de chocoladerepen voor de juffen. Je kunt bij deze webwinkel kiezen voor diverse leuke standaard ontwerpen, of Brigitte maakt een uniek ontwerp voor je, zonder extra kosten! En dat allemaal voor hele zachte prijsjes...de moeite waard!





13 opmerkingen:

  1. Zeer leuk en mooi gedaan!!
    Je brengt me op ideeën voor het afscheid in de crèche volgend jaar. :-)

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi geheel - die konijntjes zijn echt super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Hier ook een jarige morgen waarvoor ik nog in gang moet schieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit! Die chocoladerepen, vind ik ook een super idee!
    Fijne verjaardag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zeg! wat een gelukzakjes daar in de kribbe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi!!! vandaag is mn beste vriendin bevallen 23 mei is een goeie dag! :)

    http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er snoezig uit!! Mooi hoor.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo mooi, de nijntjes staan hier ook op het programma voor mijn 5-jarige schat om te trakteren in de klas ... Ik dacht ze gewoon te maken uit stof, maar nu ik het vilt zie, begin ik te twijfelen ... Waar heb jij het vilt gekocht/besteld ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Katrien,
    Ik bestelde het vilt bij www.viltdeco.nl en het is het budgetvilt (5 meter op rol)
    Succes!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen