vrijdag 5 april 2013

zomerjas part II

Laten we het er niet meer over hebben, het weer. Ooit kunnen deze kleren gewoon echt aan, zonder bibbers, sjaals of wanten.
Zomerjas 2 raakte deze week ook af. Voor Liv in haar nieuwe lievelingskleur: blauw!
Zelfde concept en uitvoering als het gele jasje van eerder, met wat kleine aanpassingen: zachtoranje paspel langs kraag én langs de overslag en stofknopen gemaakt van de voeringsstof.
Voor de binnenkant vrolijke madeliefjes tegen een oranje achtergrond. Mevrouw is er content mee.




Blauwe gabardine via www.onlinestoffen.nl 
paspel: zelfgemaakt


voeringsstof: Daisy Flowers in Sorbet, Michael Miller 






23 opmerkingen:

  1. Ik zou er zelf ook content mee zijn! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Haha, grapjas!! In dit stof zit een deel polyester, dus gewoon beter bestand tegen strijk-klunzen :)

      Verwijderen
  3. Prachtig, ik zou ook blij zijn zunne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige dingen maak je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is echt prachtig! Het modelletje en de combinatie van de stofjes, echt een topper! Je mag voor mij ook zo eentje maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo'n mooie jasjes! ben echt jaloers op je patroontje. Het is toch niet makkelijk om een patroontje te vinden helemaal naar ja zin....maar dit is er toch wel eentje!
    echt mooi gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is nog te koop! Het hele boekje kost zelfs maar 2,95, google eens op young image winter 2011/2012
      Groetjes Esther

      Verwijderen
  7. dat is een zeer prachtige jas. Wou dat ik het ook kon maken.
    Mijn favoriete kleur....

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo mooi!
    Toevallig was ik net aan het neuzen op onlinestoffen.nl, heb jij de 'regulair' of is het de 'partij' variant?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elke,
      Ik nam de partij variant! Zelfde samenstelling van stof en volgens mij alleen goedkoper omdat het groot was ingekocht. Fijn stof om mee te werken in elk geval!

      Verwijderen
    2. Dank je wel! Ik ga mijn bestelling zo plaatsen.....

      Verwijderen
  9. weer zo'n prachtjas!!! Je combinaties zijn altijd fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zo'n knappe combinatie (net als de vorige trouwens).... ik zie ze al lopen, naast elkaar, in 't zonnetje! Het zou zo uit een boekje kunnen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende jas heb je gemaakt. Héél mooi van kleur en zo'n paspel langs. Wat een leuke voering.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen