donderdag 14 maart 2013

Tover een T-shirt in Twee Tellen

Uhm, nee ik kan niet echt toveren. Kleine meisjes geloven nog dat ze later elfje of prinses kunnen worden, maar die fase ben ik echt gepasseerd. Maar een klein beetje toveren kan heus.
Afgelopen week zag ik bij Hema een rompertje om verliefd op te worden: mint met wit, streepjes, en een roze fluo strikje. Op geel na al mijn voorjaarsliefdes op kindermode gebied in 1.
1 probleem: geen meisjes meer in huis die rompertjes dragen (en hadden ze nog rompertjes gedragen: het jammere van die prachtige rompertjes vind ik dat ze toch ónder de kleding zitten. Aas zonde geweest van dat mint en fluo strikje dus).
De magie? die deed mijn lockmachien! Ik nam een rompertje in de grootste maat, perfect voor Feline, dacht nog eens aan de grote afknip-truc, en lockte een boordje langs het bovendeel... klaar zomershirt!


5 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Ik moet dringend eens naar den Hema!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi hé! staat ook op mijn lijst, maar dan wel als rompertje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Te triestig (om in het T-thema te blijven) dat ik zelfs niet meer in de grootste maat rompers pas ;)

    BeantwoordenVerwijderen