woensdag 5 september 2012

leuk lunchen....

En dan opeens gaat je kleine ukkepuk naar school of peuterspeelzaal, en lunchen ze heus buiten de deur. Niks mis met een gewoon broodtrommeltje, maar een persoonlijk tintje maakt het net even iets spannender, toch? tegenwoordig kun je via verschillende websites je broodtrommeltje opleuken met de naam van je kleine man of meis, een foto of een leuke print.
Omdat ik zo een ontzettend creatief lief heb (check www.patriekpelzers.nl), krijgen de meeste 4-jarigen in onze vriendenkring een trommeltje met uniek ontwerp. Via www.mymepal.nl bepaal je niet alleen wat er bovenop je trommeltje verschijnt, maar zelfs welke kleur het drukknopje op je trommeltje heeft.




 

1 opmerking:

  1. Wat een gave broodtrommel! Is er een mogelijkheid dat ik zo'n trommeltje van airforce bij je kan bestellen met bijbehorende beker? Of hoe ik dat moet aanpakken? Kan je me eeen antwoord geven via mijn mail joycerenders@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen