maandag 23 juli 2012

Lui jurkje voor Benthe


Nu de vakantie is afgelopen, en de naaimachine op een kraamkadootje en zomerjurkje na ook even rust heeft gehad, zit ik weer vol ideetjes. Met alle regen de afgelopen weken  kreeg ik zin om in de nieuwe wintercollecties te neuzen, en wat zag ik veel leuks! maar ook veel duur spul, en dat kunnen handige mama's toch goedkoper! jurkjes en rokjes zijn favoriet, maar ik ken weinig patroontjes van mooi aansluitende tricot jurkjes, en moet eerlijk bekennen dat ik  niet verzot ben op het naaien van halsbelegjes.. maar wel verzot op de nauwsluitende pasvorm van de basic Hema shirtjes voor meisjes. Aangezien 1 en 1 samen 2 is, en vriendinnetje Benthe nog een kadootje voor haar 2e verjaardag tegoed had, zat ik zaterdag avond achter de naaimachine, en daar rolde binnen niet al te lange tijd dit exemplaar uit. Vrees dat er nog meer van dat soort jurkjes genaaid gaan worden...




1 opmerking:

  1. o wauw! maak je deze ook op bestelling :P wat onwijs leuk zeg :)

    gr emilie

    BeantwoordenVerwijderen