maandag 18 juni 2012

oeps...

Oeps... we zijn zomaar weer bijna 5 maanden verder zonder enig vers blogje.. slecht zeg! In de tussentijd een hele berg jurkjes, ballonrokjes en kraamkadootjes genaaid zonder er ook maar foto's van te hebben gemaakt... ik beloof beterschap! voor nu wat foto's van de tweede verjaardag van Feline, met tussendoor de vrolijke zelfgemaakte traktaties, en de homebaked zoetigheden die we op haar zonnige verjaardag opsmikkelden... volgende keer een paar receptjes! beloofd!





















3 opmerkingen:

  1. wat een leuke site heb je, met geweldig creatieve en mooie uitgewerkte ideeen! leuk!
    zo wil ik ook gelijk aan de slag met jouw geweldige foto's!

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sandra, bedankt voor je leuke reactie! volgens mij de eerste reactie van een voor mij onbekende? in elk geval leuk dat mijn foto's zorgen voor inspiratie, dat inspireert mij dan weer om vooral veel te bloggen!
      groetjes Esther

      Verwijderen