dinsdag 31 januari 2012

Van Jansen loves stempelen

Oeps, een blog starten is makkelijker dan een blog vullen met berichtjes. Knutsel- en naai-tijd vinden is soms al lastig, en dan schiet foto's maken en schrijven er helemaal bij in. Wel, ik probeer mn blog-leven te beteren en vaker iets te posten.
Bij deze! Ik heb het stempelen helemaal herontdekt, stempel me een ongeluk! Een paar jaar geleden bestelde ik al een 'made by vanjansen stempel', en ik raakte bijna stempelverslaafd na het ontdekken van de website van casa di falcone (de stempels op de foto zijn van hun geweldige hand, stempels met eigen logo krijg je er voor een zacht prijsje, en zeg nou zelf, zo een ouderwetse houten stempel doet het toch gewoon goed op je bureau...?). Echt stempel-maniak werd ik toen Liv afgelopen december op school pakjespapier stempelde. Maar driftig op zoek naar alfabet-stempel-sets schrok ik toch wel van de prijzen die ik tegenkwam. En hoe zeer ik de verzamel- en bewaardrang van manlief regelmatig vervloek, klonk zijn bericht dat hij nog wel ergens op zolder zo'n setje had liggen me deze keer als muziek in de oren... stempelen maar dus! Op simpel ingepakte kadootjes, witte labels, lapjes stof, in mijn agenda... en op dit genaaide receptenboekje voor mijn lieve vriendinnetje.

Liefs





1 opmerking:

  1. Erg leuk inderdaad, ziet er hip maar ook klassiek uit!

    BeantwoordenVerwijderen