vrijdag 6 januari 2012

van Jansen blogt

Een goed voornemen voor 2012 was het maken van een eigen blog. Ik kan zelf urenlang verdwalen op mooie blog-pagina's die me vervolgens weer inspireren tot nieuwe creatieve projecten of me aansturen tot aankopen op de mooiste webwinkeltjes. We zijn pas 6 dagen op weg in het nieuwe jaar, en kijk daar: vanjansen.blogspot.com is gewoon een feit! op deze blog vind je posts over mijn freubelprojectjes en lekkere baksels, foto's van mijn liefsten & interieur en deel ik misschien wel mijn goedbewaarde webshop geheimpjes...
veel lees- en kijkplezier, en hopelijk inspireert vanjansen!

liefs

4 opmerkingen:

  1. Hoi Allerliefste Esje,
    Wauw gefeliciteerd met je eigen blog!!
    Je wist natuurlijk al dat ik je heeeeel graag volg, jij en je ongelooflijk creatieve spullen, baksel e.d maar vooral jezelf! Je inspireert me enorm met WIE jij bent!! Ik ben heeeeeel erg blij dat we elkaar hebben leren kennen en ik hoop nog heel lang van jou en je lieve gezinnetje te kunnen genieten!
    Lieve schat, ik heb geen twitter, geen google of geen yahoo account...... Kan ik ook je volger worden via FB??
    Veel succes lieve Es, maar dat heb jij echt niet nodig, want jij vindt alles, kunt alles en bent de beste!! Liefs Juut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    Hoe krijg je het allemaal voor elkaar werken , kindjes , naaien, freubelen , koken, en al die andere projecten. Knap hoor ik zal zeker je blog volgen en wens je heel veel succes.
    Liefs Joyce

    oh ja ik heb meteen de zelfde vraag als Judith over FB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Esther wat Superleuk! Vind het altijd z leuk om te zien wat jij allemaal verzint en maakt, en het lijkt me geweldig om je logs te lezen! Kijk nu al uit naar de volgende! X Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Esther,

    nou, dat ziet er veelbelovend uit! Net als het jasje dat je naaide :-) Veel plezier en succes met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen